Cumartesi, Ocak 06, 2007

KISKANÇLIK İTİRAFLARI!


Sevgili kuzenimden -ki kendisi Amerika'nın en uzak köşesindeki güzel bir şehirde yaşıyor yıllardır- bir mail aldım bu sabah. Bir tekne tatiline gideceklerini söylemişti, noel-yılbaşı tatili için. Eh, demiştim eğlenceli bir şey olsa gerek.

Doğrusu taa Fransız Polinezyası'na kadar gidecekleri aklıma gelmemişti. Aslında , bana bir tarihte, orada yaşayan bir arkadaşından söz etmişti sanırım. Yine de onlarla böyle bir tatil ihtimali olduğunu nereden bileyim? Doğrusu kibar olup "imrendim" diyebilirdim, fakat gerçeği itiraf etmeliyim: "Kıskandım"!

Dayanamayıp buraya yapıştırdım bazı fotoğrafları. Kendilerinin suretlerinin gözüktüğü fotoğraflar ise, benim daha önce bir mavi yolculuk dönüşü bizzat yaşadığım "kötü enerjisini denize bırakıp, oradan iyi enerji yüklenmiş, mutlu insan" ifadeleriyle dolu. Doğrusu, oralara gidebildikleri için, açıkça söylemek gerekirse, çook kıskandım onları. Diğer taraftan ise, bu kadar keyifli bir yolculuk olduğu için, çook sevindim.

Eh, bu mevsimde bu görüntüler, biraz anı tazeleyerek iç geçirmemizi sağladığı için, biraz da gelecek için plan yapmaya teşvik ettiği için görevini yerine getirmiştir umarım!
NOT: Fotoğrafları daha büyük görmek istiyorsanız üzerine tıklayınız, sanırım daha iyi sonuç alırsınız. Daha da iyisi, aşağıdaki linki tıklayınız, neden kıskançlık duyduğumu anlayınız!
http://www.polynesianislands.com/fp/

Hiç yorum yok: