Cumartesi, Ocak 06, 2007

KISKANÇLIK İTİRAFLARI!


Sevgili kuzenimden -ki kendisi Amerika'nın en uzak köşesindeki güzel bir şehirde yaşıyor yıllardır- bir mail aldım bu sabah. Bir tekne tatiline gideceklerini söylemişti, noel-yılbaşı tatili için. Eh, demiştim eğlenceli bir şey olsa gerek.

Doğrusu taa Fransız Polinezyası'na kadar gidecekleri aklıma gelmemişti. Aslında , bana bir tarihte, orada yaşayan bir arkadaşından söz etmişti sanırım. Yine de onlarla böyle bir tatil ihtimali olduğunu nereden bileyim? Doğrusu kibar olup "imrendim" diyebilirdim, fakat gerçeği itiraf etmeliyim: "Kıskandım"!

Dayanamayıp buraya yapıştırdım bazı fotoğrafları. Kendilerinin suretlerinin gözüktüğü fotoğraflar ise, benim daha önce bir mavi yolculuk dönüşü bizzat yaşadığım "kötü enerjisini denize bırakıp, oradan iyi enerji yüklenmiş, mutlu insan" ifadeleriyle dolu. Doğrusu, oralara gidebildikleri için, açıkça söylemek gerekirse, çook kıskandım onları. Diğer taraftan ise, bu kadar keyifli bir yolculuk olduğu için, çook sevindim.

Eh, bu mevsimde bu görüntüler, biraz anı tazeleyerek iç geçirmemizi sağladığı için, biraz da gelecek için plan yapmaya teşvik ettiği için görevini yerine getirmiştir umarım!
NOT: Fotoğrafları daha büyük görmek istiyorsanız üzerine tıklayınız, sanırım daha iyi sonuç alırsınız. Daha da iyisi, aşağıdaki linki tıklayınız, neden kıskançlık duyduğumu anlayınız!
http://www.polynesianislands.com/fp/

4 yorum:

  1. Selamlar, bu rlerine doğrultmayın, gerek yok, onlar bunu öğren,nce zaten sizin birşey yapmanıza gerek kalmadan solup kuruyacaklar ve yok olacaklar. Soner.sayfaya ilgili konu için araştırma yaparken rastladım. Yukarıda bulunan mesajlar sanıyorum aynı şahıs gtarafından yazılmış. Benim anlamak veya öğrebmek istediğim şu;
    1) İnsan kıskanmak için çaba sarf eder mi? Kıskanmak tek kelimedir ama karmaşık bir dülşünce yapısı olsa gerek. Ben bunu bilmiyorum ve kendimde bulamıyorum. Belki vardır ben göremiyorum ama böyle bir duygu tanımadım. Beğenitim, imrenirim, ,ç,mden şunu da derim "ulan helal olsun be, millet ..... (her ne ise) becermiş, şanslıymış. vs. vs. gibi kendime sesli söylerim. Ben biliyorum ki: hiç bir değer emeksiz olmaz. Yapan eden kazanan %99 hak etmiştir, şans ise onu da hak etmiştir. Kıskançlığın içeriğinde (bana göre) en belirgin faktör durumdan dolayı düşmanlık duymaktır. (yine bence) Fakat şimdi bu düşmanlık hasetlik fesatlık .. alt yapısı olmayan bir duygu durumudur ki aklı düşünmeye biraz elverişli olan kişi için bilinebilecek haksız ve yersiz bir duygudur ki bana göre HASTALIĞIN DANISKASIDIR !! Eğer ben kendimi birilerini kıskanma durumunda bulmuşsam, ben ruh hastasıyımdır. Ve çok vahimdir bence, bu kötü duygu kişiden çıkar yine direkt kaynağına yansır. Bu meseleye niçin taktım ve araştırıyorum derseniz; hiç ihtimal vermediğim, olmasını hayal bile etmediğim bu olayı yaşadım , inanamadım, araştırdım sordum 3. kişiler bunu teyid ettiler. Yani beni birileri kıskanmış. Şaşırdım ve üzüldüm, çünkü dost sandıklarımı kaybettim. Yahu benim neyimi kıskandınız? sıradan, vasat , paspal,pasaklı,zahmet çekmiş,tembel, ama bazen hırslı ve hedefinden zor sapan bir kişiyim. Çözemedim .. Bu durumda bana haksızlık mı yapıldı yoksa onore mi edildim? Arkadaşlıklarım bozuldu, zarar gördüm ve gördüler.. Ben bunu asla istemedim.. Bıktım sıkıldım, herşey boşmuş dedim. Çevremi umursamazdım ve daha da umursamaz oldum. Kendime kızdım, kendime "sen salağın en önde gidenisin" dedim ve öyle. Sıkıldım bu kadar yazabileceğim. Demir tava geldi kömür bitti, akıl başa geldi ömür bitti" daha da kötüsü galiba benim akıl başa da gelmedi, ömür boşa geçt,... Naçizhane tavsiyem "kıskanılmayacak kişileri kıskanıp düşman olmayın onlara, Onlar sizin için çiçek toplarken siz silah satın almayın. Aldıysanız da üze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar eski bir yazıyı nasıl buldunuz, anlayamadım.
      Buradaki kıskançlık itirafı ifadesinin aslında imrenme olması gerekirdi, doğrusu.
      Öyle olsun, bundan böyle.

      Sil
    2. İyi akşamlar dileğimle merhaba Ekmekçikız,şimdi de kafam yanlış anlama .. ben yazdıklarınız okuyunca sadece konuyla ilgili düşündüklerimi doğaçlama ve filtresiz yazdım, Şahsiniza değil .. Sonra sizin anlattığınız çok masumca, Benim sizi yargılamak gibi.. asla..Kendi hislerinizi analiz edebilme yetisi çok yoktur.

      Sil
    3. Şahsi almadım zaten, teşekkür ederim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!