Cuma, Mart 02, 2007

GEÇEN HAFTA

"GEÇEN HAFTA" GEÇTİ GİTTİ ESASINDA...
Son zamanlarda hep böyle... Pazartesi bugün, işte yeni bir hafta başlıyor diye sayıklıyorken, hooppp bir bakıyorum Cuma akşamı oluvermiş.
Bir yandan zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum, bu iyi.
Ya güne güne, saate saat ekliyor olsaydım, ne yapacağımı, o kocca günü nasıl bitireceğimi bilemiyor olsaydım? Amanın, dehşet!
Bir yandan da, zamanla birlikte yaşam da akıp gidiyor, bu pek iyi değil.
Yapacak o kadar çok iş, gerçekleştirilmeyi bekleyen onca amaç, gidilmesi görülmesi şart kaç bucak dünya, yaşansın eksik kalmasın istenen duygu, öğrenilsin bilinsin istenen düşünce var ki...
Yetişebilecek miyim acaba hepsine?
Bazen tüm bu meraklar, sadece çocuklarımın uzayıp beni geçen boylarında, değişen çehrelerinde somutlaşacak, başka hiçbirşecik olmayacak sanıyorum.
Sonra diyorum ki kendime, "bugünü hatırla, sanırım ileride birgün bu anda olmuş olmayı çok isteyeceksin" o zaman sakinleşiyorum ve yine bir gün bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!