Perşembe, Nisan 05, 2007

"AFİFE" ÖDÜLÜ ADAYLARI BELLİ OLDU


Bu sabah Radikal'de gördüğüm, bu senenin "AFİFE" ödüllerinin açıklandığı yazan haberi keyifle okudum.
Çünkü, oyunlarını beğendiğim üç oyuncunun adaylıkları vardı:
"Erkek Oyuncu"da Timuçin Esen (Mikado'nun Çöpleri-Beşiktaş B.) ve Alper Kul (Böcek-Dot) ile "Kadın Oyuncu"da Tülay Günal (Böcek-Dot).

İşte, bu da Timuçin Esen'e torpil geçtiğimin resmidir!

"Prodüksiyon"da Inichmann'ın Sakatı (İDT) nın adaylığını görünce, Fü. Hanımın hararetli tavsiyesi olmasına rağmen, geçen ay bu oyunu kaçırmış olduğuma bir kez daha hayıflandım.

Haberin, "adaylıklar arasında eleştirmenlerin çok beğendiği Kent Oyuncuları'nın 'Anna Karenina'sının hiç yer almaması dikkat çekti." bölümüne işte, hak yerini buldu diye, bir sevinç nidası daha ekledim.

Şimdi, ödül gecesini bekliyorum, bir TV kanalı verse de izlesem, canlı canlı.
Bu heyecanı çok seviyorum.

2 yorum:

  1. Afife Jale ödülleri törenini TV'de görmeyi beklemek çok iyi niyetli.
    Festival günlüğü yapmaya başladım, sağ kolonda (çok özenli birşey değil ama). Aslında daha önce başlamıştım da wordpress'te bir hata varmış, çıkmıyordu bir türlü yeni sayfalar.

    YanıtlaSil
  2. Mikado'nun Çöplerini ben de beğendim.Devin ve Timuçinin performansları süperdi.

    Inichmann'ın Sakatı adlı oyuna gewcikmeli girsem de keifle izledim.

    Tiyatro sezonu bi açılsada hafta sonlarımı heyecanla beklesem...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!