Perşembe, Mayıs 10, 2007

ANNELER GÜNÜ EKONOMİSİ-PİYASASI


Televizyonda anneler gunu reklamlari donmeye basladilar gene. Zaten illet oluyorum caydanliklarin "canim annem" diye sarki soylemesine; bir de bilmis oglan cocugu var, babasina ayar ceken: annesine tek tas almadigi tum o ozel anlar icin! "Su kadarcik" bir sey alacakmis, madem babasi almamis. Ama parasi yokmus. Borcu olsunmus. Babasina. Babasinin almayi "ihmal" ettigi tek tasi almak icin annesine!!



Bu paragrafı "Abesle İştigal" de yazılmış "Gururun varsa: tek taş takma, taktırma" başlıklı yazıdan aldım.

Yazının tamamını okumak isterseniz ki, ben tavsiye ederim, paragrafın üstüne tıklamanız yeterli.
Yıllardır şişirilen "........LAR GÜNÜ" piyasaları canımı sıkıyor da, bu önümüzdeki pazar günü yerine getirilecek "görev" nedeniyle yeniden hatırladım.

Sakın ha, yanlış anlatmış olmayayım.
Annelerinizi sevin, hem de çok!
Sadece, şu çılgınlık günlerinde değil, her zaman!
Derdim bu, sadece.


6 yorum:

  1. ...lar, ...ler günleri konusunda nicedir aynı duyguları paylaşıyorum. artık çok daha fazla sayıda insan duygularının piyasaya endekslendiği hissiyle rahatsız.ve bu sayı giderek de artıyor.
    şu piyasa, elini eteğini tüm ...larımızdan ve ...lerimizden çekse iyi olacak...biz onlar olmadan da severiz ve sevgi ifade edecek kanallar buluruz di mi ama?

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Teyzen,
    Çok doğru demekle kalmamış, çok da güzel ifade etmişsiniz.
    Hiç de, "konuşamıyorum, ay anlatamıyorum" sıkıntılarına kapılmayın, lütfen.

    YanıtlaSil
  3. Katiliyorum ama gorev haline donusmesi kismina... Anneler gununu gecen pazar zannedip bir gun degil her gun kutlanmali sloganiyla kazi cevirdim ama yandi o baska:))
    Piyasanin canlanmasina vesile olmasina sozum yok, pirlanta degil de varsin uc bes caydanlik da boyle satilsin:)
    Mutlu gunler:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Mor K.,
    Aslında benim de derdim üç-beş çaydanlık veya çiçekçilerin biraz para kazanması değil.
    "O" reklamda, çocuk kullanılarak sevgi bir mala -üstelik de bu mal pırlanta- dönüştürülmeye çalışılıyor. Tatsız olan bu.
    O reklamın diğer versiyonunu da "sevgililer günü"nde kullanmışlardı.
    Şimdi bakalım "babalar günü" için bir cin fikir bulacaklar mı?

    YanıtlaSil
  5. Mesela benim gibi, büyüdükce annesine sevgisini gösterememe marazi baslayan cocuklar icin bu gün biraz cesaret verici oluyor.

    Yoksa biz de karsiyiz sisteme! :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Elektra,
    Sevgimizi gösterecek kanalları, bunu yapmayı istiyorsak öyle güzel buluruz ki...

    Sevgili Teyzen,
    Sizin bloga yazmıştım, hatları karıştırdım!
    Böylelikle size peşin peşin cevap vermiş olmuşum!:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!