Salı, Ağustos 28, 2007

AĞUSTOS'TA ZAMAN

ADADA GÜN BATIYOR
ASLAN BURCUNDA DOĞUM GÜNÜ
MARMARİS'TE TEKNEYLE GEZME


Ada, Bozca olanı tabii ki / Güneş battı / Kızılı kaldı


Doğum günü kutlaması / Pasta bile yok / Tramisu sever delikanlı


Babayla tatile giden abi-kardeş / Çılgın eğlence, keyif çıkarmaca


Delikanlı dalmayı sever / Kabuk çıkarır / Fotoğraf çekmeyi de sever


Deniz kestanesi kabuğu / Eh içi boş tabii ki / Anneye tatil anısı hediyesi


Küçükhanım yüzmüş yorulmuş / Rüya görüyor herhalde


İşte bir ay böyle geçmiş.
Uzun bir ayın birkaç gününün bazı anları bunlar.
Oysa, bana sorarsanız, ayın çoğunluğu sıcakta tatile gidenlerin yerine işyeri nöbeti ile geçmişti.

10 yorum:

  1. ayrılmış anne babaya sahip olmanın sayısız avantajlarından biri de çift tatil yapma olanağı herhalde:)

    çocukları böyle mutlu görmek çok hoşuma gitti. küçükhanım'ın bikinisine bayıldım.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Evet, iyimser tarafından bakınca bir avantajlar dünyasından sözedilebilir, Periciğim. :)

    Gerçek şu ki, keyifleri iyi, çok şükür.

    YanıtlaSil
  3. Şu bottaki fotoğraflarına bayıldım. Gerçekten çok eğlendikleri belli. Neşeleri daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ekmekci kız,

    çok güzel fotoğraflar.. kızının yanındaki kitap dikkatimi çekti, duymuştum adını daha önce, güzel miymiş? öyleyse alıp okuyayım. bu ara ne okuyacağımı şaşırmış durumdayım. hiçbir şey sarmıyor, klasik "harry potter sonrası boşluğu" yaşıyorum sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Şuleciğim,
    Sen onları bir de evde, birbirlerinin kuyruklarına basarken görsen! Yine neşeli gibi ve fakat bağrış-çağrış. :)

    YanıtlaSil
  6. Neocum,
    Kitabı oğlum okudu.
    "Ben de okuyayım mı, nasıl?" dedim. Eh, evet, okuyabilirsin. Belki biraz karışık gelebilir mi, kuantum fiziği filan var, dedi.
    Yanisi, "oğlum bu kitap sana ağır gelir mi, acaba"dan, "anne, sen bunu anlamayabilirsin"e evrimleştik.
    İnanamıyorum!

    Ha, bu kitap Harry Potter üzerine okundu. sanırım, sana da iyi gelir.:)

    YanıtlaSil
  7. Selam ekmekçikız,
    Ben bu evrime bayıldım,
    "Yanisi, "oğlum bu kitap sana ağır gelir mi, acaba"dan, "anne, sen bunu anlamayabilirsin"e evrimleştik.
    İnanamıyorum!"

    demişsin ya, eminim çok gurur vericidir..
    Off çocuk istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili ekmekçikız,
    Çocuklarına bayılıyorum, inan. O kadar güzel ve samimi görünüyorlar ki. Mutlu olsunlar, çok çok mutlu olsunlar. Kendilerini neyin mutlu ettiğini bulsunlar :)

    marruu

    YanıtlaSil
  9. Talismancığım,
    Dilerim, içtenlikle dilerim; sen de bu "evrim"i keyfince ve bütün mutluluğuyla yaşarsın.
    :))

    YanıtlaSil
  10. Misocuğum,
    Çocuklarımız için dileyebileceğimiz en güzel sözü söylemişsin: "Kendilerini neyin mutlu ettiğini bulsunlar"!
    Çok doğru, öyle olsun!
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!