Pazartesi, Ekim 22, 2007

2/B ARAZİLERİ SATILMASIN!

BEN AĞAÇLARI SEVİYORUM.
ONLARI ORMAN OLARAK DA, TEK TEK DE SEVİYORUM.

BUGÜN, AĞAÇSEVERLERİ İLGİLENDİRECEK BİR HABER ALDIM.

Aşağıdaki paragrafın üzerine tıkladığınızda, konuyla ilgili ayrıntıyı da görebileceksiniz.

AKP, 2003 yılında 25 milyar dolar gelir elde edileceğini ileri sürerek kamuoyunda kısaca 2/B orman arazilerinin satışı olarak bilinen konuyu gündeme getirmiş, bu girişim TEMA Vakfı’nın da içinde bulunduğu Ormanlarımıza Sahip Çıkalım Birliği’nin önderliğinde yapılan çalışmalar, kamuoyunun tepkisi ve 10’ncu Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer’in veto kararı ile engellenmişti. Ancak, AKP seçim bildirgesinde de yer verdiği 2/B orman arazilerinin satışını, kapsamını daha da genişleterek yeniden gündeme getiriyor. Çevre ve Orman Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı bu konudaki teknik çalışmaları başlattı.

TEMA Vakfı, 2/B arazilerinin satışı ile ilgili uygulamanın kesinlikle karşısındadır. Giderek ekolojik, ekonomik ve toplumsal bir soruna dönüşen konunun çözülmesi zorunludur, ancak “satış” doğru yöntem değildir.

KAMPANYAYA KATILDIM. SİZ DE KATILIN.
BİR İMZA DA SİZ VERİN, LÜTFEN.

8 yorum:

  1. Canım Arkadaşlarım,

    Katılın şu TEMA kampanyasına yahu!

    İki gündür kimseden ses çıkmadı çıldırıciim, ay!

    YanıtlaSil
  2. Ben imza attığımda 61000 küsurdu, şimdi baktım, 67000 küsur olmuş.

    E, hadi siz de atın bir imza!

    YanıtlaSil
  3. Katildim, imzami attim! :o)

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil
  4. Sağol Elifciğim!
    :))

    Sizin oralarda da ormanlar evler yanıyormuş, çok yazık.:(

    YanıtlaSil
  5. ekmekçikız:) ben dün işyerinde ofisten bir küçük okuma kaçamağı yapmıştım ve çağrına uyup daha dün çakmıştım imzayı. ama bildirmeyi unuttum:)ben bu ara kendimi bile unuttum yahu:(((

    YanıtlaSil
  6. Elektracığım,

    İki gün ses seda çıkmayınca kendimi garip hissettim de, ondan feryadı bastım.
    Şimdi de biraz mahcup oldum, doğrusu.:)

    YanıtlaSil
  7. Guzel girisim.. Buradan da katildigimizi bildiririm :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. B5ciğim, teşekkür ederim.
    İmza sayısı hızla artıyor, umarım işe yarar.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!