Cuma, Şubat 15, 2008

SOĞUK HAVA SARKACAK MI?


Sabah, televizyon haberlerinde hava durumunu izliyordum.
Spiker, Ukrayna üzerinde sarkan soğuk hava kütlesi hızlı soğuma ile kar yağışı getiriyor, dedi.
Bunları yazdığım sırada dışarıdaki hava günlük güneşlik. Üstelik, iki gündür süren soğuğa oranla yumuşak bir hava var.
Hani, yağacaksa bugün mü yağar bu kar, diye bekliyorum.
Beklerken seyredelim, yağmazsa tekrar bakarız diye karlı manzara fotoğrafı arıyordum.

Whatatop - Top Pictures sitesinden bunları buldum.
Şöyle bir dolaştım, pek çok başka güzel fotoğraf var.




Yağmur duasına çıkmak gibi oldu, biraz.
Fotoğraflara bak, kar yağmasını dile!

9 yorum:

  1. :) burası ikitelli..nerededir ikametgahınız bilemem ama buralar bembeyazdı dün...

    YanıtlaSil
  2. umarım umarım:)
    aslında sarkacak diyorlar artık, pazartesi tatil bile düşünülüyormuş, bizim evde bir sevinç bir sevinç:)

    YanıtlaSil
  3. :)güncelleme:
    şu kışın başından beri kar konusundaki destekleriniz için teşekkürü bir borç bilirim:)
    bakınız ne oldu, 9 saat dersimin olduğu bu gün tatil olduuuuum:)
    öperim...

    YanıtlaSil
  4. Myılmaz hoşgeldiniz,

    Buralar da artık bembeyaz!
    :))

    YanıtlaSil
  5. Biraz önce okulların Pazartesi tatil olduğu haberi geldi. Çocuklar bayram yaptı.:))

    Asıl bu sabah, yeğenimin dershaneye gitmeyeceği duyunca, tamam Elektra'nın işi oldu, yaşasın! demiş idim.

    Şöyle Salı'ya da sarksa kar tatili, hiç fena olmaz, di mi?
    :-)

    YanıtlaSil
  6. eheh,benim de sabah ilk işim hemen sana teşekkür etmek oldu işte bu denli benimle birlikte istediğin için. ve bence salıya da sarkar:)

    çok güzel yağıyor tam şu anda:))
    iyi geceler...

    YanıtlaSil
  7. Ohh, nasil da keyiflenmissiniz!

    :)


    Ben henüz kar göremedim buralarda. Bir iki defa atistirdi ama hic tutmadi.

    YanıtlaSil
  8. Kar yağmasını dileme kardeşim Elektra,
    :))
    Ay, uzun bir isim oldu bu...:)

    Ohh, neyse sonunda muradımıza erdik. Bir güzel kartopu da oynadık, kardan adam da yaptık, karda gırç gırç sesler çıkararak yürüdük de...
    Şahane!
    Hem, yaz için susuz kalma korkumuz da birazcık azaldı, kar sayesinde.

    Hani olmuşken, bir de yarının tatil olması dileğimiz da kabul olunsa, tamsüperolacak.:))

    YanıtlaSil
  9. Teyzencim,

    Dün hava durumunu izlerken gördüm, Tüm Avrupa 10 derece civarında, kışa göre ılık değil mi?

    Biz diledik yağdı, siz de dileyin yağsın!
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!