Cumartesi, Mart 29, 2008

BLACKBIRD / KARATAVUK



"DOT yine seyirciyi sarsıyor" diyordu, bugünkü gazetedeki başlık.

Daha önce yazmıştım; DOT'da oyun seyretmek alıştığımız tarzda tiyatro seyretmek değil, başka türden bir deneyim.
Bu seneki ilk oyunları Kürklü Merkür'ü henüz göremedim. Bari, bu oyunu yeni başlamışken kaçırmayalım, dedik. İyi etmişiz.



Burada, oyunun çevirmen/yönetmeni Emre Koyuncuoğlu'nun sayfası var.
Oradaki linklerden oyunla ilgili tanıtım, eleştiri yazılarını bulabilirsiniz. Lütfen okuyun.


Şimdi yazacağım biraz ödül teşekkür konuşması havasında olacak. Yine de hissiyatım bu, vazgeçemeyeceğim.

Yazar David Harrower'a insanı yo-yo topu gibi gel gite sokan bu metni yazdığı için,
Emre Koyuncuoğlu'na çevirip, oyunu ortama en uygun yönetimiyle parlattığı için,
Oyuncular Cüneyt Türel ve Mine Tugay'a olağanüstü etkileyici performansları için,
ve
DOT'a bize bu anları yaşattığı için,
çok çok, içten teşekkürler...

2 yorum:

  1. Buraya adiani bile duymadigim bilimum sarkici türkücüler, sonra adini her firsatta duydugumuz su piriltili paparazzi insanlari her tür konser etkinlik icin geliyorlar da, neden tiyatro eserleri turne icin gelmiyor gelse de bir elin bes parmagini gecmiyor sayisi diye söyleniyorum. Arz ve talep, bütce derken aslinda tüm sebeplerini biliyorum da, yine de söyleniyorum iste!!!

    YanıtlaSil
  2. Şu güzelim oyunla ilgili yazdıklarım kimsenin ilgisini çekmedi yazık, diye hayıflanıyordum ki, senin de başka yönden hayıflandığını gördüm, Ayçobanı.
    Ne yazık, böyle işte.
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!