Salı, Temmuz 15, 2008

TATİL

Sabah; erken saatte denizin kıyısında yürümek,
İskeleden sabahın serin durgun denizine atlamak,
Henüz uyanmış yavrukuşlarla sakin, uzun bir kahvaltı,

Öğlene doğru; deniz kenarında gölgede oturup kitap okumak, belki biraz kestirmek, uzun uzun denize girmek, acıkınca hafif sulu yemekler yemek,

Akşamüstü; serin bahçede çay içmek, günbatımını seyretmeye iskeleye inmek,
Bazen dolmuşa atlayıp kasabaya inmek, kalabalığa karışmak,

Gece; çiçek kokulu sakin hava, şıpırtılı deniz kenarı,
Uyku.


Tatil.



Ma Solitude - Georges Moustaki



22 yorum:

  1. Uzun uzun deniz kısmı hariç (maalesef bilmiyorum yüzmeyi), gerisi aynen!

    Sanırım tatil yolu gözükmüş size...

    ...De, böyle özendirmek var mı yani!

    YanıtlaSil
  2. canim benim, iyi dinlenceler. ne guzel bir tatil resmi bu...

    YanıtlaSil
  3. ne guzel anlatmissin yahu, nereye gidiliyor bu yaz? bozcaada mı? gecen gun ofiste, benim gibi henuz tatile gidememis bir arkadasla delirip google earth'den bozcaada'ya baktık :) "deniz cok guzel bugun, carsaf gibi, hadi girelim" türünden delimsirek diyaloglara girince yok bu boyle olmiycak, hadi bari dondurma yiyelim diye kendimizi yatıştırdık.

    iyi tatiller diliyorum efendim, çok özletmeyin kendinizi.

    YanıtlaSil
  4. Metin Bey,
    Hiç özendirme kastı yok.
    Sadece tatil için iyi dilekler, tatilden umduklarım diyebiliriz.

    İnsan bu kadar mı Ankaralı olur, yüzme konusunda?
    :))

    YanıtlaSil
  5. Şuleciğim,
    Umarım dönüşte anlatacaklarım da, resimdeki gibi olur.
    :))

    YanıtlaSil
  6. Neocuğum,
    Şimdilik Bozcaada yok, ufukta. Her mevsim severim orayı, belki yazsonu, sonbahar...Bodrum yarımadasına yolumuz bu sefer.

    Bizde de bir Bozcaada kaçkını var, bugün döndü. İlk gidişiydi, çok sevmiş. Fekat deniz hep olduğu gibi buzmuş, ancak ayağını sokabilmiş.
    :))

    YanıtlaSil
  7. Ha ha ben imrenmedim. Biz de Perşembe günü Bodrum'a gidiyoruz. Bakalım bu kez hangi yöremiz şeref duyacak oradan motorunan geçtiğimiz için:) Heykelimizi dikerlerse şaşırmayın.

    Size aynen yazdığınız gibi bir tatil, bol anılı dönüşler diliyorum. Ben Pazartesi döneceğim. Siz gelene dek şehri bekleyeceğim.

    Mucxie

    YanıtlaSil
  8. Heyy, yaşasın motorcu güzeli!
    Belki bizim köye de uğrarsınız geçerken?
    Hem, heykel dikilecekse, orası en uygunu, malum.:))

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller, iyi dinlenceler, çiçek kokularını duyma ve uyuma faslına bayıldım , çiçek kokularını duyarak bi uyuma olusa hele harika olurdu sanırım...

    YanıtlaSil
  10. ah, geldi mi büyük gün:) ben de yarın gidiyoruuum:) iyi tatiller bize o zaman:)
    öperim...

    YanıtlaSil
  11. Iyi tatiller, güzel güzel dinlenin, eglenin, geri dönün.

    sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  12. Düşün, ben tatildeyken yazıyorum:)

    Bol dinlenceler, eğlenceler.

    YanıtlaSil
  13. ahh ne guzel, ben daha tatile cikmadim ama boyle yazilari okumak bile kendimi tatilde hissettiriyor.

    Safak 6 :-))

    Istanbul'a gelene kadar senin tatilin bitmis olur mu acep??

    YanıtlaSil
  14. Ya ekmekçikız,
    Oldu mu ama şimdi? Bira filan yok mu? Bu miso ağlar ama... heheh

    İyi tatiller olsun
    öpüyorum
    marruu

    YanıtlaSil
  15. Fundacığım,
    Bol bol çiçek kokladımmsa da, çiçek kokularıyla uyuyup-uyanma faslı eksik kaldı.
    N'apalım, başka sefere.
    :)

    YanıtlaSil
  16. Elektracığım,
    Yazın Uludağ süper fikir ve süper uygulama olmuş. Denize gitmemiş olsaydım, imrendim diyecektim, yani...
    :))

    YanıtlaSil
  17. T.T.ciğim,
    Benim için dilediklerinin hepsi oldu, mersi matmazel!
    Darısı başına desem?
    :)

    YanıtlaSil
  18. Arzucuğum,
    İki hafta bilgisayarın yanından bile geçmedim. Benimki de nasıl bir tatilsemekse, artık...
    :))

    YanıtlaSil
  19. Muhtarcığım,
    Hesabıma göre sen geleli bir hafta olmuş.
    Hemen gitmezsin değil mi?
    Görüşsek?
    :)

    YanıtlaSil
  20. Misocuğum,
    Ağlama yahu!
    Unutmuşum.
    Bira vardı, şarap vardı, ayran vardı, soda vardı.
    (Saymaya iyi başladım da, sonra sapıttım gibi, di mi?)
    :))

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, ben daha yeni geldim, Amsterdam'da kaldim bir hafta..

    nasil durumun onumuzdeki iki hafta.. bak ben buradayim :-))

    gitmeden goruselim, yoksa hic sansin yok NY'a geleceksin :-))

    YanıtlaSil
  22. Ah Muhtarcım, hoşgeldin!
    Ben de buralardayım. En iyisi, sana mail atayım.
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!