Salı, Ekim 28, 2008

DAHA KARPUZ KESECEĞDİK!

Tüh!
Tam ahali kıvama gelmişti, eylem yapmaya niyetlenmişti.
Bu vesileyle, tüm yasaklara karşı ayaklanma başlamak ihtimali vardı.
Baktılar ki, bu sefer baltayı taşa vurmuşlar, attıkları taş tek kurbağayı değil, tüm gölü titretmiş, geri adım atıverdiler.

Bu yasak bir hafta daha sürse, bırak üç-beş uyanık veleti, yemek tarifi yapan da, bebeğinin günlüğünü tutan da tünellerden, bacalardan, pencerelerden girmeyi öğrenecek, sonra hadi bakalım, neyi yasaklayacaksın?
Otorite yerle yeksan, kendi kendine tepin dur...
Aman aman, alın bloglarınız sizin olsun, bir punduna getirir, canınızı yakarız yine nasıl olsa.

Yaa, işte böyle!
Bu mesele şimdilik askıya kalkar.

.

8 yorum:

  1. Başlık kopardı beni canim ya...bu duruma bundan guzel yorum olamazdı :)

    YanıtlaSil
  2. Daha da yazacaktım da...
    Akşam akşam tepem attı yahu!
    Maskaralık bu!
    Neden kapadın, neden açtın?

    Sen değil kuzum, onlar onlar!
    :))

    YanıtlaSil
  3. Komedi gibi. Saskinlik ustune saskinlik. Neyse iyi oldu o zaman. Gereksiz bir vakit kaybindan kurtulduk. Ben de yeni bir seyler ogrendim bu sayede. Uzucu seyler de olsa.

    Iyi bayramlaaar!

    YanıtlaSil
  4. "Başlık kopardı beni"

    Valla beni de!..

    Ekmekçikız Hanım, karpuzu duyunca yeniden niyetlenmişler sansüre... Bakın o da sizin yüzünüzden!

    YanıtlaSil
  5. ben de kopanlardan :) ilahi ekmekçikızcığım. son nokta budur yani :))

    YanıtlaSil
  6. B5cim,
    İyi bayramlar!
    Fener alayına baktık, caddeye çıkıp. Çok kalabalıktı.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Metin Bey,
    Ne yapayım, "karpuz"a geleni, bulur bir torpil yine savuştururuz.
    Dert mi?
    :))

    YanıtlaSil
  8. Tam bize göre Fundacım; ikiyüzlüce bir çözüm daha!
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!