Perşembe, Nisan 09, 2009

GİDİYORUM BEN, SEN HOŞÇAKAL...

Sevgili Arkadaşlar,

Ben bir havalanıp konup geleceğim.

Beni burda bekleyin. Dört gün sonra tepenizdeyim.

Ben yokken;
nerede olduğuma dair müşterek bahis oynayabilirsiniz,
ya da
aşağıdaki film yazısının yorum bölümünde zuhur eden ankete katılabilirsiniz.

Bir de şu müziği dinleyebilirsiniz.


Bu hafta sonu sınıf arkadaşlarım toplanıyorlar. Geçen haftaki nümayişten sonra bunu da, aynı anda iki yerde birden olunamayacağına dair basit bir fizik kuralı(!) nedeniyle, pas geçiyorum maalesef.
Şarkı onlara da armağandır.

Ciao ciao!

.

12 yorum:

metin dedi ki...

Bi dakka bi dakka, nereye?! Hiç değilse onu söyleyiniz.

şule dedi ki...

güle güle git, güle güle gel canimcim.

elektra dedi ki...

güle güle git, güzel öykülerle dön gezenti kuşum benim:) sen ye, bize yağ bal olsun, sen bak, bize şenlik olsun.

öperim çok çok çok...

nereye gittiğin oyununa girmeyeceğim, pas geçeceğim bu kez:)

Özlem A. dedi ki...

Saklambaç mı oynuyoruz :))

gülçin dedi ki...

aaa bahar geldi ekmekçikız gene yollara düştü.. keyifle gitmeni ve dönmeni dilerim, keyifle ve keşiflerle :)

sevgiler.

miso dedi ki...

meribağ, bekliyorus gene:)

marruu

Ekmekcikız dedi ki...

Metin Bey,
Şimdi anlamışsınızdır, neresi olduğunu, değil mi?
:))

Ekmekcikız dedi ki...

Şulecim,
İnsanoğlu kuş misali...
Döndük, geldik.
:))

Ekmekcikız dedi ki...

Elektracım,
Sen biliyordun ve pas geçmişsin de, diğer arkadaşlar da pas geçmiş yahu! Kimse yarışma, eğlence yapmamış.
Neyse!
:)))

Ekmekcikız dedi ki...

Özlemcim,
Bir çeşit saklambaç oldu, evet.
Sobe sobe sobe!
:)))

Ekmekcikız dedi ki...

Gülçincim,
Sağol, iyi dilekler için.
Çok keyifli oldu, evet. Çook!
:))

Ekmekcikız dedi ki...

Misooğğğ,
Meriba!
Görüşeceğiz, daha...
:))