Pazar, Haziran 21, 2009

AMA, NE TATİL!!!

Çalışıyorum, hem de çook!
Siz, tatil yaptığımı sanadurun, ben tam zamanlı çalışmaktayım.

Sabah kalkıp, kimseler yokken, hatta uyanmamışken denize giriyorum. Tek kral saatim bu. Ardından kölelik geliyor.
Önce malzeme tedariki, sonra kahvaltı hazırlamak, ortalığı toparlamak, denize gitme merasimi, tekrar yemek yeme, dinlenme, alış veriş, kasabaya gitme, akşam yemeği,...


Aslına bakarsanız, böyle olacağını biliyordum. Şikayetim de yok.
Sadece, bu sene talih kuşunun tepeme konması sonucu gittiğim bir yurt içi, bir yurt dışı kısa tatillerle hiç bir benzerliği olmayan bir zamandayım. Anlatmaya çalıştığım, budur.

Haa, bu arada tatil ikramiyelerimiz de çıktı.
Bendeniz yaz nezlesi oldum, kızgın güneş altında hapşıra tıksıra iki gün geçirdim. Kızım motoru bozdu, oğlumun sırtı güneşten haşlandı.
Haliyle iyidir vaziyetimiz. Kıskanmayınız!

O kadar da değil, canım.
Bu akşam güneş kızıl kızıl dalgalanarak battı, mesela.
Sonra, iki gündür dalgasızdır denizimiz, ki genelde iyi çakar dalgalar.
Çiçek dolması yedik, her seneki gibi nef-fis.


Sonra şeftali reçeli yaptım, bir öğünde bitti.
Ertesi gün aynı şey çilek reçelinin başına geldi.
Domates, biber tarladan sabahları taze taze.


Bir tek ekmek yapamıyorum, onu da başkaları yapıyor ben yiyorum.
Hem tatilde olduğum nereden belli olacak, değil mi?
.

7 yorum:

  1. tatil her şart altında güzeldir bence :) biz kıskanmayalım diye anlatmıyorsun gibi sanki :P

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun.. amaaaa...
    o şeftali ve çilek reçelleri, dalından koparılan taze taze sebzelere değmez mi hepsi yaa...
    iyi tatiller !

    YanıtlaSil
  3. Hımmm peki diyet ve de zayıflama rejimleri ne olacak?Reçeller,börekler,çiçek sarmaları,ekmekler..Kuzum yemeyin bu sıcakta fazla... :)Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ekmekçikız, bizim standart tatil programına çok benziyor bu. hiç değilse manzara değişik olsun diye soruyorum, neresi burası?

    çok geçmiş olsun bu arada ve hiç bir koşulda dalgalanarak batan güneşi kaçırmadığın için de bravo sana!:)

    YanıtlaSil
  5. olsun be ekmekçi kız, şehirdeki rutin işler yazlık yerlerde çok zor gelmiyordur, mis gibi meyveler, sebzeler, baksana kabak çiçeği dolması falan demissin, hiiç merhamet gösteremeyiz valla, kusura bakma :p

    şaka şaka, çok geçmiş olsun, yazın hastalık hiç çekilmiyor.

    ve de elini hiç bir şeye sürmediğin bir tatilin de olur inşallah :)

    bir de, özledik yahu!

    YanıtlaSil
  6. Sabah kalkıp işe gitmemek varsa tatil budur :) Geçmiş olsun ve rahatsızlıklara rağmen iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  7. *Şulecim,
    İnan kıskanacak bi durum yok!
    Valla!
    :))

    *Duygu,
    Başta çocuklarla tüm gün birlikte olmaya değer, kesinlikle.
    Sonra da taze meyve ve sebzeye, evet.
    :))

    *Zafer Bey,
    Ben rejim mejim yapmıyorum, ancak fazla da yemiyorum. Üstelik, o reçeller, sadece bir öğün yenecek kadar ve çok az şekerle yapılan özel yaz reçellerim.
    Sonra tariflerini veririm.
    :)

    *Periciğim,
    Bodrum yarım adasındayız, batı yönünde güneşi seyredebilecek bir yerde... Dönünce tam yerini söylerim.
    :)))

    *Neocum,
    Ben de özledim sizi!
    Üstelik İstanbul Festivali sürmekte ve ben kaçırmaktayım ki, hiç sorma!...
    :((

    *Ebrucum,
    Evet ya, işe gitme saatiyle değil de denize girme saatiyle uyanıyorum.
    Asıl lüks olanı bu!
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!