Pazartesi, Mayıs 03, 2010

GÜNÜN ŞİİRİ

Bir fasulye çimleniyordu 
Çiseledikçe yağmur. 
Koştum vardım ki yanına 
Anlasın ne nimet olduğunu 
Sen git yerine! dedi Ayşa Kadın 
Böyle kibar erkeyin ayağ’na 
Ben kendi ayağ’mnan gelirim 

Bu muhabbeti görünce uzaktan 
Kıpkırmızı oldu biberiye 

Bayram nedir ki dedim kendi kendime 
Bayram bir ömürdür ben gibi bir deliye 

CAN YÜCEL *

*Bu gerçek bir Can Yücel şiiridir. 
Son zamanlarda aklına esenin powerpoint sunumlarına eklediği gibisinden uyduruk Can Yücel şiiri değil, yanlış olmasın!
 

2 yorum:

  1. Ne güzel şiir, sondaki notuna da çok güldüm çünkü Can Dündar ve Can Yücel powerpointleri sürekli dolanıyor ben de aynı hislerdeydim.
    İyi geceler Ekmekçikız, günlerin şiir gibi güzel geçsin.

    YanıtlaSil
  2. Serpilciğim,
    Çok zaman oldu, sesini duymayalı.
    Çok sevindim ziyaretine!
    :))
    Teşekkür ederim güzel dileklerin için.
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!