Çarşamba, Haziran 30, 2010

KÜRKÇÜ DÜKKANI!

Döndük kürkçü dükkanına!


Giderken de rötar vardı, dönerken de...
Dönüşteki besbelli, oğlumun bu sabah gönderdiği "gök yarıldı, ne biçim yağıyor!" mesajından öğrendiğim hava koşulu nedeniyle olsa gerek.
Oysa, ben o esnada arsızlık etmiş ve sabah güzelliğine dayanamadığım denize girmiş çıkmış, kurulanmaktaydım!
Giderken kaptan pilotumuz, "güvenliğiniz için lastiğin değiştirilmesini uygun gördüm, biraz geciktik" dediğinde "birbuçuk saat oldu" diye "puff"lamaktaydık!



İstanbul, Sabiha Gökçen Havaalanı civarını basmış, binlerce orta irilikte kahverengi kelebekle karşıladı bizi!
Bavul boşalt, çamaşır yıka, evde lokma yok, alışverişe git faslı başladı ardından da...


Sırtımdan ter akarken, az soluklanayım diye oturup, fotoğrafları bilgisayara yükledim.
Bu sayfadakiler yağmurlu günlerden birinin ardından gelen günbatımı.
Alttaki yazıya da dolunaydan iki gün sonrası sakin bir geceden iki kare ekledim.



Çiçek, kuş, deniz faslı sonra artık!
Bir nefes alayım da...

.

16 yorum:

  1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz!!!!! Sizsiz buralar pek mahsundu! Ne iyi ettiniz de geldiniz!!

    YanıtlaSil
  2. fırını açtın demek,
    hoşgeldin ekmekçikız :)

    YanıtlaSil
  3. Şenkuş komşum,
    Siz de hoşgelmişsiniz! :))

    Islakmış tatiliniz, hay aksi!
    Neyse, bi dahaki kuru olur umarım!
    :))

    YanıtlaSil
  4. Fatmacım,
    Fırını çalıştırmadım henüz, ancak ortalık toplama, dağıtma, yeniden toplama... Derken gün bitti bile. Yarına kısmet!
    :))

    YanıtlaSil
  5. resimler harika. orda olmak istedim ama o anda :)

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin, özledik yahu!

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldin canım. çok özledim.

    YanıtlaSil
  8. iki elim kanda olsa da "hoşgeldin"i senden esirgeyemem çavdar teyzem. sen metin bey'in kusuruna bakma, o gelemedi. bu sefer başı fena halde belâda. kosta rica'lara falan uzanmak istiyor, belki çok daha ötelere... allah akıl fikir ihsan eylesin.

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldin ekmekçiğim,

    özledik çok. bu sefer daha bir uzun mu gittin nedir? haydi bir an önce yazmaya başla, ekmekler, filmler, şarkılar hepsi seni bekler :)

    YanıtlaSil
  10. Aslıcım,
    Ben de istedim, istiyorum hâlâ!
    :)

    YanıtlaSil
  11. JoA'cım,
    Ben de sizi özledim ya şu parmaklarıma söz geçirsem de yazsalar...

    YanıtlaSil
  12. Şulem, Sevgili Doçentim,
    Görüşiciiz efenim, pek yakında!
    :)

    YanıtlaSil
  13. Hafif Abicim,
    Metin Bey çok iyi düşünmüşler, emin olun!
    Kosta Rica bu yeryüzünün en yaşanası memleketlerindenmiş, öyle derler. Benim de bir oralara gitmek merakım hep olmuştur, ne yalan söyleyeyim!
    :))

    YanıtlaSil
  14. Neocum,
    Yok yok! Bu defa daha uzun olmadı da hem tatilde yazmadım, hem geleliberi bir ağırdan alma, bir uyumsuz ergen hallerim var, ondandır aranın açılmış görünmesi.
    Yazıciim efendim, pek yakında!
    :)

    YanıtlaSil
  15. Gugukcuğum,
    Ben de sizi özledim!
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!