Pazar, Ağustos 15, 2010

SEÇMEN LİSTESİNDE ADI VAR, ARTIK!

Sabah, kahvaltıdan sonra odasından sesi geldi:
"Var işte burda listede adım, yazdırmam gerekmiyor!" diyordu.
Seçmen listesinde adını kontrol etmiş, oy kullanacağı yeri bulmuş.


Dün arkadaşının doğum günüydü, yemeğe gitti geç gelecekti, bekliyordum dönüşünü.
Dayanamadım, doğduğu saatte telefonuna mesaj attım:
"Artık resmi olarak onsekizsin cankuşum! Gel de öpeyim seni."


Bu akşam çekirdek ailenin bir çember büyüğüyle onsekiz yaş yemeği yiyeceğiz.
Asıl doğum günü, arkadaş partisi olarak iki gün önce kutlandı bile, tekila ve frozen karpuzlu votka içmişler.
Sabahki kutlama anne-oğul- kardeş arasındaki doğum günü kahvaltısıydı.

Olsun, mum üflendi yine!
Hem de kaç sene öncesinin çocukluk anısı mini trenin bacasından... 



.

14 yorum:

  1. 18'lik aslana nice mutlu, sağlıklı yıllar!

    ekmekçikızcım, zaman böyle akıp gidiyor demek ki. küçük bir çufçufun dumanında...

    YanıtlaSil
  2. Ay ay severim o 18'lik yakışıklıyı. Nice yaşları olsun, sevgiyle, sağlıkla, sevdikleriyle...
    Ekmekcim ilk anneliğinin 18. yılı kutlu olsun, çocukların hep hayatında olsun...

    YanıtlaSil
  3. VAY BE!...18 yaşında aslan gibi oğlun var artık ha, hem de oy da kullanacak:) bu özel yaşını kutluyorum oğlunun. sana da bol kıvanmalı günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. :)

    ne şahane annesin yaa, tren hala duruyor :) mutlu, huzurlu, sağlıklı, uzun bir ömür diliyorum tüm aile bireylerinize.

    YanıtlaSil
  5. Ne büyük gurur ve mutluluk Ekmekçikızcım :))))) Psssst söylemesen/görmemiş olsam, biri 18 yaşında çok yakışıklı, diğeri daha küçük ama dünyalar güzeli 2 çocuk annesi olduğuna inanmazdım laf aramızda. Ailenizin muuluğu daim olsun :))))))))

    Tren bacasında mum fikrine de bayıldım. Ne mafetli kadınsın sen yau :)))

    Öpüyorum hepinizi,

    Sevgiler :))))

    YanıtlaSil
  6. 18 he harika:)

    mini trene bayıldım Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
  7. JoA'cım,
    Zaman nasıl akıp gidiyor hem de!
    Kimi kez çuf çufun dumanında, kimi kez iki göz kırpma arasında...
    Darısı başına!
    :)

    YanıtlaSil
  8. Leylakcığım,
    Dileğin için çok teşekkür ederim, evet, çocuklarım hep hayatımda olsun! :)
    Birşey eklemeliyim, ben onların hayatının içinde olmayayım, hayatlarını keyiflerince yaşasınlar!

    YanıtlaSil
  9. Elektracım,
    Kıvanıyorum, evet itiraf ediyorum.
    Darısı başına sevgili arkadaşım.
    :)
    Tiiz zamanda diyeceğim de, zaten zaman tez geçmekte...

    YanıtlaSil
  10. Fatmacığım,
    Çok teşekkürler. :))

    O kadar az oyuncak kaldı ki eskiden, eh işte tren imdada yetişti diyelim. :)

    YanıtlaSil
  11. Syndercim,
    İltifat ediyorsun, sana teşekkürüm çift katlı olacak. :))

    Tren evet ya, çok tatlı. İki tane de vagonu vardır onun. Üçüncü yaş gününden kalma onlar.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Aylinciğim,
    Çok teşekkürler, evet ya onsekiz!
    :)

    YanıtlaSil
  13. Hey ne güzel. Mutlu yıllar olsun oğluşa. benim için de öp onu...
    şule

    YanıtlaSil
  14. Şulem,
    Hoşgeldiniz!:))
    Sağol, oğluş da teşekkür ediyor. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!