Perşembe, Eylül 23, 2010

baş ağrısı mı?

bugün başım ağrıyor.
yok değil, bir kaç gündür başım ağrıyor.
arkadaşım, "mevsim dönüyor" dedi, "kaç gündür bir baş ağrısı, çekilecek gibi değil!"
sende mi, dedim, ben ki hiç baş ağrısı bilmem gözümü açamıyorum kaç gündür.


rutubetli yazın ağırlığını üstümden ancak kaldırmıştı, bir haftalık ada nefeslenmesi.
derken okul açıldı; kitap, kılık alındı, erken uyanmaya başlandı, o toplantı, bu iş, şu görev üstüste geldi.

dolap beygiri temposundayken, bir fakülte arkadaşımın çocukluğunu bildiğim küçük kardeşinin ölüm haberini aldım.
hastalığını biliyordum, kötü haber alırım diye kaç zamandır arayamıyordum. sanki ben aramasam, kötüsü olmayacakmış gibi.

sırasız ölüm.
öyle sırasız ki, hem de! baş ağrısı ne ki?...

.

11 yorum:

  1. hay allah canım ya. mekanı cennet olsun. başın sağolsun.

    YanıtlaSil
  2. cennet olsun mekanı.
    sevilenlerin gidişi hep zor.

    YanıtlaSil
  3. sabır ve anlayış diliyorum!

    YanıtlaSil
  4. ufff, böyle haberlere dayanamıyorum. Allah ailesine sabır versin...

    YanıtlaSil
  5. başın sağolsun canım. önceden bir baş ağrısıyla hissetmişsin sıkıntısını...

    YanıtlaSil
  6. Başınız sağolsun komşum! :((((

    YanıtlaSil
  7. başınız sağolsun ekmekçikızcım :((

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Arkadaşlar,
    Sizler sağolun. Dilerim, arkadaşım ve ailesi bunu aratacak acı yaşamasınsınlar.

    YanıtlaSil
  9. baş sağlığı ve sabır diliyorum.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!