Çarşamba, Ekim 27, 2010

ADALETİN BU MU DÜNYA?

Oğlum yüz kitabında yazmış:
"annem marcus miller dinliyor. ben evimde oturuyorum. ağlasam mı?"
Arkadaşı teselli etmiş:
"bana da eric claptonda aynısı olmuştu:D"
Diğer arkadaş sormuş:
"sen neden gitmedin?"
Bizimki cevaplamış:
"neyse artık, bana da turkcell sponsorluğunda dinletiyor arada (= "
Bir diğer teselli daha:
"ben yazın gitmiştim marcus miller'a, sel bastı iptal oldu :D "



N'apayım arkadaşlar?
Bu seneki İstanbul Caz Festivalini, Akbank Caz Festivalini pas geçtim, derken bir arkadaş piyangosu vurdu bana ve dün akşam Marcus Miller konserine gittim.
Basçı oğlum bunu duyunca fena oldu, ama...
Teselli olması için, konser esnasında ona cep telefonundan yayın yaparak, anı yakalamasına çalıştım.
Her şey iyiydi güzeldi de, ayakta iki saat bir elde iş çantası diğer elde pardesüyle caz konseri dinlemek çok yorucuydu. Bi daaya sivil olmak gerek, kesin!



Marcus Miller Blast

Bu videodaki kadroyu  dinledik dün, çalınanlardan birisi de buydu.
Meraklısına not: Marcus Miller bu akşam da İstanbul'da!  

.

6 yorum:

hafif abi dedi ki...

mutad olduğu üzre yine kıskançlık, yine gıpta, yine haset, yine bilumum menfi hissiyat...

nefis bir video için bi de teşekkür ve şükran.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Eh! Bana söz bırakmamışsınız Sayın Abim,
Baştan "mutad olduğu üzre" demişsiniz zaten. :)))
Reca ederim,sizin bize dinlettiklerinizin yanında...
:)

Telekinesis dedi ki...

OoOoO bomba gibi video bu

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Dr. House hoşgeldiniz! :))

Şöyle söyleyeyim; 24 saat önce, o videodaki müziğin canlısını dinledim!
Ha ha ha!
:))

Telekinesis dedi ki...

hoş buldum ve kıskandım

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

:))