Perşembe, Aralık 30, 2010

"KÜÇÜK SEVGİLİ"

Ankarada'yız. Sömestr tatili mi, bayram mı? Yılını bile hatırlayamıyorum ki! Sadece kış olduğu aklımda hayal meyal.
Yengem bizi sinemaya götürüyor, yaşıtımız kuzenlerimizle.  Akün olmalı sinema, yoksa Kavaklıdere miydi?
"Küçük Sevgili" oynuyor sinemada. Şimdiki söyleyişle yıkılıyor ortalık, bir "Küçük Sevgili" fırtınası esiyor.
Mark Lester'a aşık bütün küçük kızlar! Mark Lester filmin başoyuncularından. Diğeri bir kız çocuğu.



Film birbirine aşık iki çocuğun evlenme kararı almaları ve bunu gerçekleştirmek için dünyayla(!) savaşmalarını anlatıyor.
Şimdi bana dahasını anlat deseniz yok aklımda; filmi çok sevmiştim, Mark Lester'a aşık olmuştum, kendimi Melody'nin yerine koymuştum, vs. vs.
Bizim film getirenlerimiz, her daim yaptıkları benzer bir hareketle, aslında "Melody" olan filmin adını sanırım  daha çekici hale getirmek için olsa gerek "Küçük Sevgili" yapıvermişler.


Filmi hatırlayanlarınız oldu mu bilmiyorum, ancak, Bee Gees'in filmin müziklerini yapmış olduğunu söylersem ve şu unutulmaz şarkının da filmin müziklerinden olduğunu eklersem, belki anılarınızı aydınlatacak bir-iki kıvılcım daha çakar.
Buyrunuz:



.

2 yorum:

  1. hımmm iyi bir hafta sonu kızlar partisi film keyfi gibi...(bizim de evde doğal olarak muhabbetler hep kızsal:D 3 kızım ben:D......)

    YanıtlaSil
  2. Her zaman kızlar partisi halinde bir ev...
    Ne mutlu size!
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!