Cumartesi, Ocak 15, 2011

GEL VATANDAŞ GEELL! OCAK AYINDA AÇAN ERGUVANA GEELLL!

MUHTEMELEN İNANMAYACAKSINIZ!
İLK GÖRDÜĞÜMDE BEN DE İNANMADIM.

SONRA YAKINDAN BAKTIM, EVET AÇMIŞ!
HEM DE ÖYLE BİR DALIN UCUNDAN FİLAN DEĞİL, TAMAMEN AÇMIŞ!

EHH, OLACAĞI BUYDU...
BİR HAFTA KIŞ, BİR HAFTA BAHAR OLUNCA AĞAÇLARIN DENGESİNİN BOZULMASINA ŞAŞMAMALI.
ÜSTELİK AĞAÇ GENÇ OLUNCA, TARİHİNDE BAHAR ALDANMASI YAŞAMAMIŞ OLUNCA TAMAM BU İŞ, AÇIYORUM DEMESİNE HİÇ ŞAŞMAMALI.

AH, GÜZEL ERGUVAN!
UMARIM SEN ÇİÇEKLE DONANIP, AÇILIP SAÇILIRKEN HAVA YÜZÜNE GÜLSÜN. SOĞUĞUNU ŞUBAT'A MART'A SAKLASIN.
BUGÜN YÜZÜMÜZÜ GÜLDÜRDÜN, SEN ÇOK YAŞA!
.

10 yorum:

  1. Canıııım, acemi şaşkınım benim. Umarım aceleciliğinin cezasını görmez. Ama bu havalar hakikaten sersem etti bitkileri, ağaçları. Ben de Ekim başında Antalya'da çiçek açmış leylak görmüştüm.
    Ekmekçim, erguvan senin çiçeğin olduğuna göre bu yıl senin için çok sürprizli olacak, güzel olacak demektir.
    İmza:
    Çiçek Falcısı
    :)))

    YanıtlaSil
  2. Daha çok seveyim diye mi yapıyorsun:) ee iyi de oluyor seviyorum artık yaza senin için pencere önünü renk renk yapacağım:)

    YanıtlaSil
  3. ben geriliyorum biraz. yani hayatım boyunca böyle bir şey görmedim. temmuz'da kar yağsa bu kadar şaşırırım herhalde.

    YanıtlaSil
  4. eko sistem denge tamamen bozuldu anlamadım:) ilginç hakikaten iyimi kötümü bilmediğimiz durumlar:) erguvan ocakta açtıysa nisanda dallarından fışkırır galiba:))

    YanıtlaSil
  5. Çiçek falcısı Leylak Hanımcım,
    Bu öngörün, mevsimin ilk erguvanını görmek kadar mutlu etti, beni.:))
    Hayırlısı diyelim.:)
    Sonbaharda erguvan da leylak da açabiliyor, bir ağacın bir dalında filan, hani tekne kazıntısı bir nev'i!
    Bu bizim erguvan, gençlikten acelecilikten açılıvermiş, besbelli.

    YanıtlaSil
  6. Ebrucuğum,
    Bekliyorum bekliyorum!
    Baharda hangi çiçeklerin gönlünü şenlendireceğini merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
  7. Aslıcığım,
    Fekat efendim, Temmuz'da kar yağsa hoş olur aslında, serin serin şöyle...
    :))

    YanıtlaSil
  8. Meyracığım,
    Eko sistem bozuldu mu, değişti mi, düzelecek mi?... Bir sürü soru.
    Bildiğim şu ki, insanoğlundan başka bindiği dalı kesmeye meraklı başka canlı yok, yeryüzünde.
    :(

    YanıtlaSil
  9. çok haklısın,
    inan bahçemizdeki tüm leylaklar da açtı !!!

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nunu,
    Leylak dalı bu haberi duydu mu, acaba?:)
    Daha yılbaşı öncesi ayva baharlarının açtığını görmüştüm de, bunlar zaten Ocak sonu Şubat başı açar, çok da aldanmış sayılmazlar diye kendimi teselli etmiştim.
    Fakat bu erguvan, leylak haberleri çok çok erken yahu! :(

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!