Salı, Ocak 04, 2011

OYSA Kİ, ÖĞLENDE YEŞİL MERCİMEK YEMEĞİ YEMİŞTİM!



.

16 yorum:

şule dedi ki...

akşama yeşil mercimek yapayım kendime. belki iyi gelir :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sen bana uğra caanım efendim, o da iyi gelir!
:)

guguk kuşu dedi ki...

alemsin

elektra dedi ki...

hahahahah:) bu ne be? yeşil mercimek ha? dur dur, ben de yarın pişireyim:) ilahi:)

Nehir İda dedi ki...

Çok hoşsun:))
Bakkal annem gibi çiçek alacağına yardım etseydin dedi ya o da:))

Hayatın Süs Payı dedi ki...

Çok yaratıcı :) :) insanın bir mercimek yapası geliyor..Her bakkala lazım bu reklam :) :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Gugukcuğum,
Ben neden alem olayım kuzum?
O eski reklamı tasarlayan deha(!) asıl alem olan!
:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Elektram,
Bu reklam sayesinde "yeşil mercimeğin yola getirdiği kadınlar" diye bir kavram çıkacak!
:)))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ebrucuğum,
Evet yahu, sanki bunlar birbirini ikame eden (çok ağır iktisadi bir laf ettim!) yani, birbirinin yerine geçebilen haller, işlermiş gibi...
Komik!
:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Arseliceciğim,
Kesin yaratıcı tasarım!
Bakkallar yeniden müşteri kazanıp, marketlerin egemenliğini yerle bir edermiş, bu sayede!
:))

Leylak Dalı dedi ki...

Kesin bu bakkal mercimekçi profesör A.yşe Baysal'la ortak:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Kes-sin!:))
Hatta, aile büyüklerinden olabilir, hani reklamın eski oluşuna bakarak dedim.;)

Tijen dedi ki...

Bayıldım bu reklama. Eski reklamlarda bile bir zerafet varmış. Ne zaman yitirdik biz o güzellikleri?

Adsız dedi ki...

Verdiğiniz tarifi uyguladığım somon, ev halkı tarafından çok beğenildi; çok teşekkür ediyorum :) arzu

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Tijenciğim,
Zerafet var haklısın; kadı ve erkek siluetleri çok hoş.
Yine de, gerçekci mi bu halleri, okuyanı nasıl etkiler, şimdiki reklemların uzmanları başka düşünüyor olmalı!
:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Arzucum,
Hoşgeldiler ve Afiyet olsun!
:)