Pazar, Şubat 27, 2011

NEREDE O?

Caddedeyiz; kardeşim, arkadaşım ve ben.
Ben mağazadan içeriye doğru adım atarken, bizden on yaş kadar büyük olduğunu sandığım bir kadın, diğerlerine "bir şey soracağım" diyordu.
Gerisini duymadım. Ben mağazadan çıktıktan bir süre sonra kardeşimle vedalaştık, arkadaşımla yürümeye devam ettik.
Az sonra arkadaşımın aklına geldi; "demincek ne oldu biliyor musun" dedi, "kadın ne sordu bize?"
Ne oldu?
"Pardon, burada bir mağaza vardı, neredeydi o?" dedi bize.

Nasıl yani, hangi mağazayı soruyormuş ki?
"İşte ben de anlamadım. Şaşırdım, 'tam neredeydi bu mağaza' demeye hazırlanıyordum ki..."
Eeee!
"G. şu İngiliz kökenli giyim mağazasını andı ve ...'yi mi arıyor sunuz?" dedi.

Onu mu arıyormuş, kadıncağız?
"Evet evet! 'Hah tamam o' dedi, ismi duyunca. Kardeşin de, 'biraz ileride solda' diyerek tarif etti, kadın sevinerek gitti, iyi mi?"

Ne diyeyim!
Kelimeler olmadan bile anlaşabiliyoruz ya...



.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!