Cuma, Şubat 11, 2011

Şöyle iki dakika dikkatlice bakın, aşağıdaki fotoğrafa...

Ben baktım, başım döndü.


"Ahh, o trende ben olsam" dedim.
"Hani biz Aslım ve Şulem ilen trene pinip Angara'ya gidecektik, hani?" dedim.


"Şu adamı baş aşağı edeyim de görsün" dedim.
Demeye kalmadı tren yolunu düzeltip, yolcuyu ters çeviriverdim.
Ehh, Yaparım tabii ki! Teknoloji sağolsun.
Keşke hayatı da öyle, iki çevirme hareketiyle istediğimiz şekle soksak, di mi?



Efendim, maalesef fotoğrafın kaynağını bilmiyorum, eski maillerin birinden saklamışım bir kenara.
.

10 yorum:

  1. Çok güzel resim ama ben angaraya gelme kısmında takıldım?
    Atlayıverin bir gün o trene:)

    YanıtlaSil
  2. "Hani biz Aslım ve Şulem ilen trene pinip Angara'ya gidecektik, hani?"

    Haniiii????

    YanıtlaSil
  3. 10 gün keçi gribine kurban oldu gitti. şulem de aynı benim gibi hasta oldu :(

    YanıtlaSil
  4. Ebrucuğum,
    Ankara'ya son kez trenle yazıngelmiştim, bu defa kışın gelsem trenle manzara değişik olur hem, di mi?
    :))

    YanıtlaSil
  5. Leylaam,
    Valla kızlar hasta oldular, planlar ıslandı!
    İlk fırsatta dürterim ben yine onları.
    ;)

    YanıtlaSil
  6. Aslım,
    Biliyorum ben hastalandığınızı, zaten sömestr gezmek için sakat mevsim, okullar açılsın ööle gidelim bari...
    :))

    YanıtlaSil
  7. Sen gel de ne zaman istersen o zaman gel:)

    YanıtlaSil
  8. evet ya, baharda gidelim ankaraya.

    YanıtlaSil
  9. Geleceğim Ebrucuğum,
    "Aşk Tesadüfleri Sever" filminin büyük kısmı Ankara'da geçiyor. Çocukluğumun Ankara'sını özledim.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Şulem,
    "Erken baharda" gidelim, dyorum.
    Ne dersin?
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!