Perşembe, Mart 10, 2011

ROCKER OLDUM GALİBA!

Dün kar ince ince yağarken arkadaşım sordu "akşam konsere gelir misin?"
Nasıl, hangi konser?
"Nilüfer'in Oniki Düet albümündeki sanatçılarla konseri."
Piyango mu çıktı bana? Kar artar mı? Çocukların yemeği var mıydı? Gece nasıl döneriz?
Tamam, geliyorum.
"Konser İstanbul Kongre Merkezinde, şu saatte şurada buluşuruz şöyle gideriz..."



Valla arkadaşlar konserle, geceyle, hava ve yol durumuyla ilgili söyleyecek söz bulamıyorum, harika vakit geçirdim.
Albümdeki sanatçıların her biri önce kendi şarkılarından birini söylediler, sonra Niüfer'le söyledikleri parçayı.
Sahne akışını, devamlılığı sağlamak için, sahne iki perdeyle ayrılmıştı. Önünde perde olan taraf sıradaki grup için hazırlanırken, diğer yanda şarkı söyleniyordu.

Gece boyunca Şebnem Ferah, Hayko Cepkin, TNK, Ogün Sanlısoy, Malt, Rashit, Yüksek Sadakat, Candaş/Cingi/Ruacan, Gece Yolcuları, Badem, 4x4 dinledim diyeyim de, gece sonunda yüksek volümden kulağımın nasıl bir çınlama içinde kalmış olabileceği konusunda bir fikir vermiş olayım.
Gece sonunda hepsi birlikte Nilüfer'le aynı sahnede selam verdiler.
Tahminim, bu kadar rockçı bir daha aynı sahnede bir araya gelmez!

Albümde olup da gecede olmayan tek isim Teoman'dı.
Öyleyse, buyrun burada dinleyin.




.

10 yorum:

  1. aaaaaaaa çok kıskandım. daha geçenlerde fusuna demiştim ki, "niluferin su albumdeki kisilerle bir konseri olsa da gitsek. güzel olur kesin"...neyse en azından arkadaşım gitmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş. Ne güzel vakit geçiriyorsun. Şebnem Ferahla olanı tv de rastladım geçenlerde bayılmıştım canlı izlemek de başka olurdu.
    Şimdi sen takılar filan da takıp iyice rocker olmayasın evde işaretlerle gezinip:)

    YanıtlaSil
  3. Şulem,
    Bu sene yılbaşı piyangosundan hava çıkmıştı, bana. Sanırım onun yerine, her ay bir konser bileti piyango olarak çıkıyor.
    Geçen ayki, senin piyangondan çıkmıştı, hatırlarsan. :))

    YanıtlaSil
  4. Ebrucuğum,
    Bu konseri duyduğumda "ahh, keşke gidebilsem" dedim, ama hiç yer kalmamıştı.
    Sonra arkadaşım arayıp, gelmeyen biri var deyince, çok sevindim doğrusu.:)
    Sadece rocker da değil, metalci filan da olmak ihtimalim var inan, öyle müzikler dinledim ki!
    ;)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel kar seni engellememiş, ne yazık ki beni engelledi, hem de eve çok yakın bir yerde olmasına rağmen buz tutmuş dik yokuş nedeniyle iptal ettim gitmeyi.
    Oysa Derviş Zaim'in son filmi "Gölgeler ve Suretler"in galasına kuzu gibi 2 davetiyem vardı ve nasıl hevesle bekliyordum. Çok istememek lazım galiba birşeyi, kar görünümüyle sevindirirken bu nedenle kızdırdı.
    Sefan olsun rocker arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  6. Leylakcığım,
    Sizin memleketteki karda kayma, bir yerlere toslama görüntülerini TV'de izledim.
    Ben orada olsam, dışarı çıkmaya cesaret edemezdim sanırım.
    Film bugün sinema başladı, neyse ki. Şimdi seyredersin, di mi?
    :)

    YanıtlaSil
  7. Sümüklüböceğim,
    Hah, neyse! İçim rahatladı. ;)

    YanıtlaSil
  8. Bu raşitik fotoğrafa bakamıyorum...

    YanıtlaSil
  9. Oya hanım,
    Fotoğraf konusunda çok haklısınız, ama, gerçeği sahnede kanlı canlıydı! :))
    Fotoshopu abartmışlar!;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!