Pazartesi, Nisan 11, 2011

BİR SORUM OLACAKTI

Sorum var size:
Arkadaşlar, blogspot açıldı mı açılmadı mı?

Lütfen "açılmış olmalı", "ben zaten giriyorum", "önbelleki temizle" cevaplarını vermeyin! Biliyorum onları.
Ben giremiyorum. Yani doğrudan giremiyorum.
Yok önbellekten, yok hyd'dan bir yerlerden giriyorum, evet. O zaman da tıkladığım, sayfa değiştirdiğim her seferinde tekrar adres yazmak gerekiyor ki, ilerlemiyor bir türlü, bir süre sonra sıkılıp bırakıyorum.

Haftasonu tesadüfen farklı yerde ve farklı türde bilgisayarlarla denedim, onlarla da blogspota girilemedi.
N'olcek bu iş bööle, hıı?




Sorumun leylekle ilgisi yok, görüldüğü gibi.
Ve fakat, müzik eklenmiş postlar es geçiliyor, fotoğrafsız postlar es geçiliyor diye hile yaptım; düz yazıyı fotoğraflı yazı haline getirdim.

Neyse ki hilem affedilebilir bir hile bence.
Takvimin bugünkü sayfasında "leyleklerin gelişi" yazıyor. Ben henüz görmedim, ancak eli kulağındadır umarım.
Gelsinler artık!
.

20 yorum:

neo dedi ki...

bugün şöyle bi haber gördüm: Google'ın yasaklanan blogspot'undaki bloglara erişim engeli mahkeme kararı ile kalktı ama TTNET dahil bazı servis sağlayıcılar hala yasağı uyguluyor. Çünkü yasağı kaldıran mahkeme kararında yanlışlıkla açılması istenen site için "blogspot" yerine "blogsport" yazıldı.

Bu minik hata yüzünden TTNET dahil bazı servis sağlayıcılar yeni yazının gelmesini bekliyor...

bir "R" harfi yüzünden giremiyor olabilir misin aceba?

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Hah! Biliyordum işte derdime deva bir bilgi geleceğini.
Tam da yerinden geldi bilgi, araştırmacı blogcu Neocan derdime deva oldu!
Yaşşa sen!:))

Şimdi oldu işte, evet bir "r" harfi yüzündendir bu bekleyiş. Benzeri saçmalıkları bunca senedir o kadar çok yaşadım ki!
Öfff! :(

cemre dedi ki...

walla ben evden giremiyorum ama gündüzleri cafeden girebiliyorum; sonunda anladım ki evdeki TTNet, cafemdeki Smile o yüzdenmiş meğer! ne saçma..
her ne olursa olsun bir yolunu bulup giriyorum sizinle bağlantı kurabiliyorum yaa buna da şükür :)

Nehir İda dedi ki...

Yasağı bilmiyorum ama 1 haftadır zaten girmiyordum şimdi baktım birkaç sayfaya.
ekmekçim dün de dahil çalıştım ve hala çiçek alamadım biliyor musun:(

dalgaizleri dedi ki...

Hala girilemiyor diye biliyorum.

bilge ve annesi dedi ki...

Ben de hafta sonu başka iki bilgisayardan giremedim, insanlara güya bloğumu gösterecektim. işin kötüsü salak yazının sebebini anlattığımda insanlar saf saf baktı suratıma sinir oldum.

Leylak Dalı dedi ki...

Tam ben yazıyordum ki baktım Neo yazmış. Sen de onayladığına göre hukuk kadını olarak doğrudur bu durum. Peki bunu düzeltemke bu kadar uzun mu sürer, illallah yahu. Tamam ben sorunsuz giriyorum ama komşularımı özledim, yetti gari. Leylekler gelsin, leylaklar açsın, blogspot açılsıııııın:)))

Hayatın Süs Payı dedi ki...

Valla ben giriyorum, yazıyorum, döktürüyorum..Yorum bile yapıyorum yani o derece:):)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Cemre hoşgeldiniz! :)
Görüldüğü gibi, bu yasaklar maskaralıktan başka bir şey değil. İsteyen illa ki bir delik bulup geçiyor. Gel de bunu anlamayana anlat! :(

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ebrucuğum,
Çiçekler için telaşlanma, baksana sizin memlekete bahar gelemedi henüz. Hoş, bizimkine de gelemedi ya...
Çiçekler için yaz sonuna kadar vakit var, yeter ki sen iste. :))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Burakcığım,
Doğru biliyorsun, maalesef! :(

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bilge'nin annesi,
Geçende bir arkadaşım telaşla aradı; ne oldu, ne yaptın da blogun kapandı diye.
Kırk yılda bir "arkadaşım ne yazdı" merakıyla girenlerden kendisi, olan bitenden haberi yok, "ne yaptın" diye bana soruyor.:))
Hiiiç, ne yapıcam? :(

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Leylakcığım,
Düzeltmenin uzun sürmemesi beklenir, ama, kararın kendisi hayli zamnda gelince düzeltme için umut beslemek saflık olur gibime geliyor.
Öff!
:(

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Süslü hanım Süslü hanım!
Ne dedim ben? Cevap olarak kabul etmiyorum, dedim.
Neyi dedim?
"Ben zaten giriyorum" denilmesini.
Di mi?
Pöfff!

aslı hayvanı dedi ki...

geberdim şu blogsport olayına. yasaklarken hata yapmıyorlar hiç, açarken nedense. gerçekten hataysa da çooooook aptallar, kusura kalmasınlar.

Gamlı Baykuş dedi ki...

Ben de anlamadım açıldı mı açılmadı mı? Ofisten giriyorum ozamanda resim koyamıyorum. Ben de çok sıkıldım çoook. İki hafta öce leylekleri gördüm. Üç tane hem de. Leylekleri havada gördüm ama bu yaz hiçbir yere gidecek gibi değilim. Olsun gidecekler için görmüş olayım ben de. Sevgiler..

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Aslıcım,
Emin ol, yazım hatasıdır.
Ama kötülük tarafı, bunun yazım hatası olduğunu bilmezden gelip, uygulamayı ertelemektir.
Biz her türlü kuralı çok sever ve iyi uygularız, ya!

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Gamlı Kuşum,
Kuşlar seni sevdikleri için, leylekler önce sana görünmüşlerdir.
Gezersin hem, hiç tasalanma!
:)

Simon Templar dedi ki...

böyle şeyler dediğinizde ben 2 yıl önceki -kısa süren- yasağı ve taa o zaman size google dns yaparsanız hiçbir sorun yaşamazsınız dediğimi hatırlıyorum, uzun uzun tarif edip. (siz de a, evet, bunu neden bilmiyormuşum ki ben, iyi ki söyledin demiştiniz).

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

İvit! :))

Evet Simoncuğum, doğru hatırlıyorsun, o zaman öyle olmuştu. Şimdiki sorun, bürodaki sistemin DNS ayarlayarını kurcalayamamam! Evde sorun yok, onlar ayarlı ve fakat, orada da bilgisayarda kuyruk var daha doğrusu ben hep kuyruğun sonundayım!
Neyse işte! Kör topal bu yasağın da sonuna geldik umuyorum, haftaya biter gibime geliyor. Niye böyle düşünüyorsam?...
:)