Çarşamba, Nisan 06, 2011

TOMURCUK


Kardelenler açmış olmalı. Kardelenin üstüne kar yağınca üşürler mi?
Dün Ardahan, Erzurum kar altındaymış, yağmış yeniden lapa lapa Nisan karı o.
Elektra'ma duyururum, buralarda durmasın, tez memleket değiştirsin!



Bizim sokaktaki ayvabaharı nicedir açtı.
Üstüne kaç kez soğuk yaptı. İlk seferinde "eyvah" dedim, donacak buncağızlar. Bişeycik olmadı, durdular öylece.
Her soğuktan sonra biraz daha biraz daha açtlar. Şimdi orta boy çalının üstü, pıtır pıtır ayva baharlarıyla dolu.



Erguvanları gözlüyorum, ben. Ne zaman açacaklarına dair tahminler yapıyorum. Bu hafta soğuk geçtiğine göre, ilk tomurcuklar ancak gelecek hafta belirir.
Bakalım, artık! Göreceğiz.
.

4 yorum:

  1. ozlemisim erguvanlari iyi geldi ama yanina sahane bogaz manzarasi sart;)

    YanıtlaSil
  2. Bestecim,
    Şu yasakları bitemeyen bloglarımız yüzünden yazmakta okumakta dinlemekte sıkıntılar bitmiyor ya, en iyisi çiçeklere bakmak...

    YanıtlaSil
  3. Ben de önce sizin blogda göreceğimi bilerek özlemle erguvanları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bilge'nin Sevgili annesi,
    Biraz daha bekleyeceğiz sanırım, laleler bile henüz açmaya başladılar.
    Erguvanlar geçen sene de Mayıs başında en coşmuş hallerine erişmişlerdi.
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!