Perşembe, Mayıs 26, 2011

ahh, şu sbs geçse ve diğer konulara dalsak!...

sabah.
kızımı okula gönderirken:
"akşam okuldaki sbs toplantısına gidiyorum yavrum, seni dersaneden almaya oradan geleceğim."
bir saat sonra gelen sms:
"anne çabuk elif hocayı ara, ilk dersin sonunda dersaneye gideceğim."
telaşlı anne soruyor:
"yavrum akşamüstü çıkmayacak mıydın?"
cevap:
"tamam tamam, öğlen çıkacağım. o zaman ararsın."
iki dakika sonra tekrar:
"aradın mı, anniş?"
anniş soruyor:
"arayayım mı kesin mi?"
hızla geliyor cevap:
"aa, tabi tabi."
okul aranıyor, müdür yardımcısına "kızıma çıkış izni veriyorum" deniyor. bu bilgi yavruya da sms'leniyor.
kız memnun:
"sağol annik, muck muck"
annik rahat durmuyor:
"yavrum bugün boş vaktin varsa, fen etüdü alsan mı?"
cevap iki saat sonra geliyor:
"öğlen çıkmıycam anne, akşamüstü gidicem dersaneye"


eee!? o halde sabah sabah işe gidiş temposundaki anneyle onca telaşlı yazışmaya ve iki taşıt aktarması arasında okulla yapılan telefon konuşmasına ne gerek vardı?


diyorum ya, şu sbs bir geçse...
daha mezuniyet töreni vaaar, tatile arkadaşla gitmek projeleri vaaar...
mesajlaşacak çok konumuz var, çook!
.

9 yorum:

  1. Allah kolaylık versin..Geçince hafif bir gülümseme oluyor yüzünüz de...Ancak unutulmuyor ve daha zorlusu ygs başlıyor..Benimkiler atlatalı çok oldu da(kızım kimya mühendisi oğlum makina)Ama hala o günleri, teleşımı bugün gibi anımsıyorum...Siz de rahatlıkla geçirirsiniz inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Hoşsunuz ama hem de çok hoş:)
    Başarılı olacaktır eminim.
    Annik der İda da bana:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili cumbada oturan öğretmenim,
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. :))
    Bu sene bizim evde bir de YGS vardı, şimdi o geçti onun devamı LYS'nin geçmesini bekliyoruz.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Ebrucuğum,
    Bu "annik" kızımın sms dilinin bir parçası.
    Evde seslenirken, "anneanneanneanneanneeee" demeyi tercih ediyor!
    :))

    YanıtlaSil
  5. ilk sbsnizmi?
    biz alıştık bu ortancanın 2.si olacak,
    büyük zaten 2 kere girdi...
    fatma pınara kadar alahh kerim:D
    başarılar tüm yavrucuklara

    YanıtlaSil
  6. Değil Guguk'cum, ilk değil, üçüncü bu. Hiç bir işe yaramayan üç sene sınava girme piyangosu ona çattı.
    Abisinin zamanındakinin adı KGS'ydi galiba.
    Bakalım, Fatma Pınar hangi isimli olanına girecek?
    :))

    YanıtlaSil
  7. benim ortanca da 3 sınav furyasına takılanlardan. bu sene 2. de daha siz bitiriyorsunuz şükür.
    fatma pınarcığım zamanına neler çıkacak bakalım....
    başarılar diliyorum tatlı kızına

    YanıtlaSil
  8. Ben zamanında üniversite sınavına hazırlanırken ( ozamanda 2 aşamalıydı), çocuğum olduğunda sınav mınav kalmaz diye düşünüyordum. Şimdi sizi okuyunca kimbilir daha neanlamsız sınavlar eklenecek çocukların hayatına, bizler şanslıymışız diyorum, ben de başarılar diliyorum kızınıza

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Bilgeanne!
    Bakalım, gelecekte daha umutlu olabilecek miyiz?
    Umarım...
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!