Salı, Mayıs 31, 2011

ÇİKOLATALI SUFLE


Herkes çikolatalı sufle yapar.
Geri alıyorum bu sözü, o kadar kolay değil gerçek sufleyi yapmak, ustalık işi. Şöyle diyeyim o zaman, şimdilerde hazır satılan ürünlerden alıp, kutu kapağında yazan tarife göre pişiren herkes çikolatalı sufle yapabilir.

Güzel de, o paketin içeriğini tarife göre pişirdikten sonra nasıl yersiniz?
Galiba marifet yapmakta, pişirmekte olduğu kadar sunmakta da...

İşte size tarifine göre pişirilmiş, sunulurken daha tatmadan insanı doyuran bir çikolatalı sufle.
Becerikli, zarif yeğenim yaptı. Bana fotoğrafını çekip, öğünmesi düştü.

.

14 yorum:

  1. hiç denememiştim, yazınızı ve güzel fotoğrafınızı görünce cesret geldi, denesem mi diye geçti içimden:))

    YanıtlaSil
  2. Offf bayılırım sufleye!Enfes görünüyor,elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Süper gözüküyor ..

    YanıtlaSil
  4. ımmm harika görünüapıyor.bugün bundan yapıp yemem gerekiyor.

    YanıtlaSil
  5. Bilgeciğin annesi,
    Bence denemelisiniz, Bilge sevecektir. :))

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Kitap Kurdu,
    Ürünün ticari paketteki adı "çikolata şelallesi"! Bana biraz abartılı geldi bu tanımlama, sufle daha uygun geldi.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Süslü Arselicim,:)
    Senin kızın da sevecektir, eminim. Birlikte yaparsanız çok eğlenirsiniz, hem...
    :)

    YanıtlaSil
  8. Hatice hoşgeldiniz!:)
    Çikolata seviyorsanız, hiç durmayın derim.
    :)

    YanıtlaSil
  9. siz teyze yeğen bir dükkan açıp biz sefil kullarınızı şenlendirsenize hayatım :)

    YanıtlaSil
  10. Ekmeklerinden ekleyecektim ben daha sen neler eklemişsin:) Pazar sabahları için yapıyorum anneme götürüyorum kahvaltıya ve orada tühh resim çekmedim diye kalıyorum:))

    YanıtlaSil
  11. Şulem,
    Estağfurullah! Sefil ne demek? "Değerli müşteri" desek? :))
    Yapıciiz inşallah, yapıciiz. :)

    YanıtlaSil
  12. Ebrucuğum,
    Sen gizli gizli ekmek ustası mı oldun?
    Bravvo sana! :))

    YanıtlaSil
  13. sefillik beceri düzeyiyle alakalı şekerim :)

    YanıtlaSil
  14. Madem ısrarlısınız, pasta ve ekmek konusunda beyanınızı kabul edeyim efe'nim. :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!