Salı, Mayıs 31, 2011

ÇİKOLATALI SUFLE


Herkes çikolatalı sufle yapar.
Geri alıyorum bu sözü, o kadar kolay değil gerçek sufleyi yapmak, ustalık işi. Şöyle diyeyim o zaman, şimdilerde hazır satılan ürünlerden alıp, kutu kapağında yazan tarife göre pişiren herkes çikolatalı sufle yapabilir.

Güzel de, o paketin içeriğini tarife göre pişirdikten sonra nasıl yersiniz?
Galiba marifet yapmakta, pişirmekte olduğu kadar sunmakta da...

İşte size tarifine göre pişirilmiş, sunulurken daha tatmadan insanı doyuran bir çikolatalı sufle.
Becerikli, zarif yeğenim yaptı. Bana fotoğrafını çekip, öğünmesi düştü.

.

14 yorum:

bilge ve annesi dedi ki...

hiç denememiştim, yazınızı ve güzel fotoğrafınızı görünce cesret geldi, denesem mi diye geçti içimden:))

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Offf bayılırım sufleye!Enfes görünüyor,elinize sağlık!

Hayatın Süs Payı dedi ki...

Süper gözüküyor ..

hatice dedi ki...

ımmm harika görünüapıyor.bugün bundan yapıp yemem gerekiyor.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bilgeciğin annesi,
Bence denemelisiniz, Bilge sevecektir. :))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sevgili Kitap Kurdu,
Ürünün ticari paketteki adı "çikolata şelallesi"! Bana biraz abartılı geldi bu tanımlama, sufle daha uygun geldi.
:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Süslü Arselicim,:)
Senin kızın da sevecektir, eminim. Birlikte yaparsanız çok eğlenirsiniz, hem...
:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Hatice hoşgeldiniz!:)
Çikolata seviyorsanız, hiç durmayın derim.
:)

şule dedi ki...

siz teyze yeğen bir dükkan açıp biz sefil kullarınızı şenlendirsenize hayatım :)

Nehir İda dedi ki...

Ekmeklerinden ekleyecektim ben daha sen neler eklemişsin:) Pazar sabahları için yapıyorum anneme götürüyorum kahvaltıya ve orada tühh resim çekmedim diye kalıyorum:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Şulem,
Estağfurullah! Sefil ne demek? "Değerli müşteri" desek? :))
Yapıciiz inşallah, yapıciiz. :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ebrucuğum,
Sen gizli gizli ekmek ustası mı oldun?
Bravvo sana! :))

şule dedi ki...

sefillik beceri düzeyiyle alakalı şekerim :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Madem ısrarlısınız, pasta ve ekmek konusunda beyanınızı kabul edeyim efe'nim. :))