Perşembe, Haziran 16, 2011

"NECEFLİ MAŞRAPA" YERİNE...



Hatırlayanınız vardır mutlaka, eskiden sadece tek kanal yayın yapan TRT televizyonu vardı.
Bu gözbebeği televizyona zaman zaman göz değerdi ve yayın kesilirdi.
Bazen yayın akışında süreyi ayarlayamazlardı ve yayın yapılamayan boşluklar olurdu.
Böyle durumlarda "Lütfen alıcılarınızın ayarıyla oynamayın" yazısı çıkardı önceleri, sonra sonra bir eski objenin fotoğrafını koyar olmuşlardı: "Necefli maşrapa"


İşte bugünlerde bende yayın kesik arkadaşlar.
Koşturmaktan helak oluyorum, ayaklarımın altından ateşler çıkıyor, değil yazmaya, okumaya bile zamanım yok.
Buraları ziyaret edişinizde sizi kapıda bırakmaktan üzüntü duyuyorum, bir yandan da...
İyisi mi, günün mana ve önemine uygun bir armağan vereyim size. Buyrun, dinleyin!
.

7 yorum:

  1. Tamda bugün içimden geçti, dedimki bu ekmekçikız niye yazmaz..Biraz dinlenmelisiniz..Tatil iyi gelir :):)

    YanıtlaSil
  2. ayyy hatirlanmaz mi?? bir kez de sanirim 16/17 kere "total eclipse of the heart" klibini yayinlamislardi...

    Uludag sozlukte yazmislar bununla ilgili (18. yorum) cok guldum bir ben degilmisim hatirlayan... bende sarkiyi cok seviyorum diye super mutlu olmustum.. cocukluk iste.

    YanıtlaSil
  3. http://www.uludagsozluk.com/goster.php?k=total%20eclipse%20of%20the%20heart&p=

    bu da linki gulerken eklemeyi unutup gondermisim yorumu.

    YanıtlaSil
  4. yüklenirken arada kesiliyo.
    gayri ihtiyari cama gidiyo gözüm :)

    YanıtlaSil
  5. Armağanı çok sevdim, teşekkürler.

    Arayı önümüzdeki günlerde kapatırsınız nasılsa...

    Umarım tüm işler kolaylıkla hallolur.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Dostlar,
    İlk nefeste uğradım hemencecik. :))

    Bir küçük not Muhtarımız için; şarkıyı çok severim, ama böyle bir olaya konu olduğunu bilmiyordum, çok eğlenceliymiş.
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!