Pazartesi, Eylül 12, 2011

DOLUNAY



Bu gece dolunay var arkadaşlar.
Dün gece de tama yakındı ay, nerdeyse dolunay!
Yarın gece bir lokmacık küçülmüş olacak, yine nerdeyse dolunay!

Necati Cumalı "Ay Büyürken Uyuyamam"ın öyküsünü yazmıştı yıllar önce. Ben ay büyürken uyurum. Derdim dolunayda; ay gökte koskoca bir teker kaşar gibi dururken, gökyüzünün parlaklığından olsa gerek, uyuyamam.

Gerçi bugünlerde uyku azlığının sebebi parlak dolunay değil de, sabahın erkeninden hortlayıvermek. Önce sabah erken uçağa yetişmek için, sonra önceki gün erken uyandığım için, bu sabah ta çocuklar eski okullarının açılış törenine gittikleri için erkenciyim.
Erkenci olunca gördüm ki, günler iyiden iyiye kısalmış.
Oysa, henüz yazın tadını çıkarmaktaydık.
Bu ne acele?

*Foto şuradan, tık!
.

6 yorum:

  1. Ekmekçim gündemimde olmadığından belki kaçırdım biz de başka şeyleri takipteyiz 8-9 yaşında olunca çocuk sınavlar ne oldu?
    Dolunaydanmış halim anlaşıldı:)

    YanıtlaSil
  2. Ebrucuğum,
    Sınavlar iyi oldu, sonuçları da...
    Keyifler yerinde şükür.
    :))

    YanıtlaSil
  3. evet yaz çabuk bitti... anlayamadık bile... blogunu keyifle takip ediyorum... ellerine sağlık ve yüreğine de...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Bakalım buralardan da görünecek mi hava açık gibi. Çıkar bakarım bir ara yoksa bir vampir filmi taksam da izlesem mi :)

    YanıtlaSil
  5. Uğur böceciği, :)
    Teşekkürler. :))
    Bu yaz iki hafta sıcaktan bunaldım, geri kalan zaman bir koşuşturma ve uzunlu kısalı üç güzel tatille geçti.
    Ehh! Bundan iyisi can sağlığı. :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Burak,
    Nasıldı dolunayınız?
    Ben film izledim, ama, vampir filmi değildi! :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!