Cuma, Kasım 11, 2011

TESADÜFEN



.

12 yorum:

Nehir İda dedi ki...

'hala aşktan umudun varsa'
Olmalı değil mi hep olmalı

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bak, bugünün tarihi ne kadar güzel:
11.11.2011!

Umutsuz olur mu?
:)

Epicurious dedi ki...

Ne güzel şarkıymış... Hiç denk gelmemişim şimdiye kadar... Teşekkürler Ekmekçikız :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Epicurioscum,
Teoman'ın müziği bırakma kararına çok hayıflanıyorum. Umarım, müzik onu bırakmaz.
Bu şarkı son albümünden...
:)

şule dedi ki...

ben de eskişehir'e yolunda teoman dnlerken yine hayiflandim "neden ki" diye...
aşktan umut kesilir mi zaten yahu? hayattan umudu kesmek gibi birşey olur bu :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Şulecim,
İlk albümleri bizim de yol şarkılarımızdandı, çevirir çevirir dinlerdik.:)
Hâlâ umudum var, evet... :))

guguk kuşu dedi ki...

hay allah duymamıştım müziği bıraktığını, severim teomanı, vardır eminim bir bildiği....

Işın dedi ki...

Dinlememiştim daha önce, bayıldımmm !

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Gugukcuğum,
Teoman bu çalan şarkının olduğu son albümü yaptıktan sonra "müziği bıraktım" dedi. Bunaldı mı, ne olduysa artık?...
Bence geri dönecek! :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Işıncığım,
Son albümden bu şarkı favorim. Son dönemden bir de Atiye'yle yaptıkları düeti seviyorum:
http://www.youtube.com/watch?v=0fwYV8rBwlQ

New York Muhtari dedi ki...

yanarim yanarim hicbir konserine gidemedigime yanarim.. Youtube'dan izliyorum surekli..

Muzigi birakmasi gereken onca sozde sanataci varken, Temoan'in birakmasi cok kotu oldu.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ben birkaç sene önce Bülent Ortaçgil'le birlikte verdiği konseri dinlemiştim. İkisi birlikte harikaydı!
:))