Salı, Ocak 10, 2012

senle ben ikimiz, taa kaç zaman önce, yan yana can cana...

...gezmelere gittik, anne babamızın elini tutup, başka şehirlere,
şimdi yaşadığıız şehre ilk gelişimiz bu fotoğraftaki halimiz.
yenicami önündeki kuşlar bunlar...


...biraz daha büyümüşüz. kış gelmiş, hava soğumuş bell ki.
senin manton kırmızıydı, benimki koyu yeşildi, siyahla karışık ve kareli...


...okulun ilk günü. babam fotoğrafımızı çekmiş yine.
sonra elinden tutup okula ben götürmüştüm seni....

canım kardeşim,
iyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın.
hep beraber, yan yana can cana nice güzel senelere...
.

33 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Dileklerine aynen katılıyorum, hiç ayrılmayın. İyi ki doğmuş...
İmza: Kendinden 14 yaş küçük tek kızkardeşe sahip Leylak:)

Deja Vu dedi ki...

Mutlu Yıllar diliyorum kızkardeşinize..Hepberaber nice güzel yıllara.

Nehir İda dedi ki...

Mutlu yıllar kardeşine. Ne şanslısınız birbirinize sahipsiniz. Gördüğüm en güzel kutlamalardan biri bu.

kardeskaya dedi ki...

Canim ablacim,

Cok tesekkur ederim. Senini kanatlarin altinda olmanin bana her zaman ne kadar buyuk bir huzur ve guven verdigini anlatamam sana...

Kardeskaya

birtutamkekik dedi ki...

ömür boyu birbirinize yaslanın dağlar misali..
rabbim ayırmasın..

muhabbetle ekmekçi kız:)

Meyra dedi ki...

bu kardeşlik duygusu nasıl ulvi ve değerli:)sağlıklı nice yaşları olsun..gönülleriniz hiç ayrılmasın...

bilge ve annesi dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar, iyiki doğmuş kardeşinz, ben de kardeşlierim olduğu için çok şanslı olduğumu düşünüyorum

FADİŞ dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun kardeşinizin, ne güzel fotoğraflar:)

SekerPembe dedi ki...

Canım yaaa... Bu "canım yaaa" her ikinize de. Hem size hem kardeşinize. Mutlu mutlu yılları olsun daha...

Işın dedi ki...

İyi ki doğmuş kardeşiniz. Nice güzel yaşlara !

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Leylakcığım,
Kızkardeşi olan ablalar kumpanyası kuralım mı?
:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Deja Vu,
Aynen aynen!
:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ebrucuğum,
Haklısın, şanslıyız. Çok şükür!
:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Kardeşkayam,
"Ayakı da var!" günlerinden bu yana, benim için de öylesin...
Canım!

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Kekikciğim,
Sağolasın, inşallah! :))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Meyracığım,
Gönüllerimiz hep beraber olsun, evet. Çok teşekkürler. :))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bilgeciğin annesi,
Fotoğraflarımızı babacığım çekerdi, onları gayet titiz tabettirir, tarih atar ve saklardı.
Sayesinde biz de bugün geçmişe kolayca yolculuk yapabiliyoruz.
:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Fadiş,
Fotoğraflar güzel, evet. Kaç senesi öncesi sayamıyorum bile. ;)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Pembeciğim,
Sağol sen! Hep birlikte...
:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Işıncığım,
İyi ki iyi ki!
:))

şule dedi ki...

iki kızkardeş olmanın ayrıcalık olduğuna inandım hep... mutlu yaşlar şekerim, kardeşe de, buna tanıklık eden ablaya da. öperim ikinizi de :)

Sumuklubocek dedi ki...

ne guzel... cok ozendim..
nice yaslar kardesinize...

Gamlı Baykuş dedi ki...

Ağalttınız beni akşam akşam. Yarın arayacağım kendisini ama buradan da sizin aracılığınız ile doğum günü kutlu olsun sevgili eski ev sahibimin. Sevgiler...

elektra dedi ki...

Abla da candır kardeş de candır. Arada şımarıkça ortanca olmaktan şikayet etsem de ortada olmanın keyfini sürdüğüm çoktur. Nice yıllara kardeşkaya,ablanla birlikte,hep mutlulukla;)

nehircce dedi ki...

Birlikte sağlıklı nice yaşlar olsunn :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Şulecim,
Bu ayrıcalığı yaşayanlardan olarak, ne mutlu size de!
:))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sümüklüböceğim,
Teşekkürler. :)
Özenmeye gelince, neyse ki biz burada kocaman bir ailenin bireyleriyiz, bu da bir teselli.
:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Komşucuğum,
Kardeşi olmak bakımından sen de şanslısın, erkek kardeş de başka bir güvenlik veriyor, bence. :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Elektram,
"Abla da candır kardeş de candır." demişsin ya, bence ortanca canandır! :))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Nehircce,
Çok teşekkürler, evet öyle olsun. :)

Kardeşkaya dedi ki...

Canim ablamin sevgili blog dostlari, hepinize cok tesekkur ederim. Sanal dunyadan bu kadar gercek ve sicak yorumlar ve temenniler duymak oyle hos ki...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

fotoğraflar ne kadar güzel ve anlamlı. biz sizin hissettiklerinizi hissedemeyiz gerçi ama, bizim eskilerimize götürdü beni..

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Zeynepciğim,
Eski fotoğraflar(ımız) sadece bize değil, bakan herkese bir hikaye anlatıyor.
:)