Çarşamba, Mart 28, 2012

BAHAR BİR MEKTUPLA GELDİ


Bu sabah İstanbul'da hava kapalı. Uzun kıştan sonra, bahar gelmekte nazlanıyor. Bu durum keyfimi fazlasıyla kaçırıyor. 
O nedenle bugün biraz morali düşük halde işe gelmiş ve iş maillerimden sonra biraz nefes almak için blog maillerimi açmıştım ki, bir mail gördüm ve aniden dışarda kuşların öttüğünü duymaya başladım.
Elmoş Blogculuk Ltd. Şti. günümü ışıklandırdı!

Bir süredir blog yazmak konusunda eskisi kadar enerjik değilim. Bir an bakılıp geçilen fotoğrafların, iki cümlelik beyanatların olduğu "sosyal medya(!) alanları" blog yazmaktan çok daha popüler oldu. Diğerlerine göre daha ağır  ağır akışlı bu alan ne için acaba diye düşünmeden edemiyorum.
Şimdi artık eminim, blog yazmak kitap okumaktan vazgeçmemek gibi. İnternet üzerinde günlük tutmak, hızla üretilip hızla tüketilenden farklı. Burada dost bulmak var, burada düşüncelerini ve  kalplerini dünyaya açanlar var.
Daha ne olsun?


Elmoş'un mektubu burada:

"Merhabalar,
Söylemeden geçemedim; Elmosdiyorki bloguma sizin blogdan sürekli bir akış oluyor. Yandaki `Neler yazmışlar` barında listelenmiş diğer bloglar arasından nasıl ilgi çekiyor tam olarak bilmiyorum; ama kesin olan şu ki, blogunuzun geleni gideni, seveniniz çok. Bir mail atıp şakayla karışık, bir yandan epeyce ciddi bir teşekkür etmek istedim. Size ve okuyucularınıza Elmoş Blogculuk Ltd. Şti. olarak her zaman kapımız açık.

...'dan sevgiler, selamlar,"


Benim cevabım da...

"Ne kadar ince bir  düşünce ve ne kadar nazik bir mektup bu. Üzerinde uzun uzun düşünceler üretilip, yazılar yazılabilir. 
Yazılabilir, ancak gerek yok sözü uzatmaya,  böyle bir mektubu yazan dosta içten bir teşekkür yetecektir. 
Teşekkür ediyorum Elmoş!  Okuyanın bol olsun.  

Haberleşmek dileğiyle. 
Sevgiler."

Buraya bir "tık"la  Elmoş'un dediklerine ulaşın!




8 yorum:

  1. Ne kadar doğru söylemişsin ekmekcim burası apayrı bir dünya, kitap okumaktan vazgeçememek gibi, güzel dostalar , bambaşka dünyalar var

    YanıtlaSil
  2. yaşasın şanlı blogistan direnişimiz!

    (fakat yan tarafta yine tık yok çavdar teyzem! bu teknik sorunu hallediniz yav! gerçi buna da şükür, neolitik hanımın blogunda yorum yazmam bile mümkün olamadı bugün valla!)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Bilgeannesi,
    Evet ya, sizin gibi güzel dostlar...
    :))

    YanıtlaSil
  4. Abiciğim,
    O yan taraf sorunu benden kaynaklanmıyor, blogger yine bir takım ayarları değiştiriyor sanırım.
    Neo'daki durum ise, Gavatar'ın yarattığı bir şey, şifre istiyor hazret!

    YanıtlaSil
  5. bu mektuba bende yürekten bir teşekkür ederdimm doğrusu:)
    pek bir onure edici ..
    :)
    bloglarda hayat var be ekmekçim..
    seviyorumm herbirini ayrı ayrı..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Kekikciğim,
    Bloglarda hayat var evet, izlemesi keyif veren, öğreten, geliştiren hayatlar...
    :)

    YanıtlaSil
  7. Bu guzelligin yeni farkina varmis biriyim, cok cabuk tuketilen paylasimlardan bunalmistim tam o sirada bir konu arastirken bloga rastladim, blog uyelerinin paylasimlari cok hosuma gitti ve hemen uye olmak istedim. Gerci ilk gunlerde biraz zorluk cektim ama yavas yavas alisiyorum..

    YanıtlaSil
  8. Yaşam Esintileri hoşgeldiniz! :)
    Blogculuğa da hoşgeldiniz! :)

    Umarım kısa zamanda alışır ve çok zevk alırsınız.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!