Cuma, Mart 02, 2012

OY VER VATANDAŞ!

Posta kutumda bir mail buldum bir süre önce. Gazella Travel'in bloggerlar arasında düzenlediği bir "gezi yazısı yarışması"ndan söz ediyordu.
Malumunuz, "Seyahat Et!" buyruğuyla ödüllendirilen şanslı kullardan değilsem de yol tepmeyi, gezmeyi, başka diyarları görmeyi severim.

Gezi yazısı yarışmasının ödülü doğal olarak "gezi" olduğu için, bu yarışma fikri ayağımı yerden kesti ve  beni hülyalara uçurdu. Uzun boylu düşünmeden, derhal katılma koşulu olan 3 adet gezi yazısını gönderiverdim.

İyi de şimdi orada sıralanan amatör/profesyonel gezginler arasında sonuncu olmak da var, bu hiç hesapta yoktu. Neyse, oldu bir kere!

Şimdi diyeceğim, şu aşağıdaki hareketli kutuyu tıklayınız ve Ekmekcikız için oy kullanınız.
Ben de boyumun ölçüsü kaç cm.miş onu bir göreyim!


4 yorum:

  1. Halimi gör işte Deja Vu!
    Ne gelen var ne giden ne de oy veren!
    :))

    YanıtlaSil
  2. oy veremedim çavdar teyzem o gün, çünkü facebook üyeliği gerektiriyormuş. :(

    YanıtlaSil
  3. Haklısınız.
    Ben de facebookta değilken denedim, istiyorlar maalesef. :(

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!