Pazartesi, Nisan 16, 2012

TEMBELMİŞİM, BU ARALAR...

Sabah sabah, telefonaşırı hafifçe fırçaladı kardeşim "tembelsin bu aralar, yazmıyorsun, dalga geçiyorsun".
Ee sen biliyorsun işte,   iki gündür nasıl koşuşturmaca vardı.
"Mazeret değil o, sen ne sıkışık zamanlarda yazardın. Bilmem valla!"

Ardından işe gitmek üzere yola çıktım ama dünkü misafir ağırlama faaliyetimden yorulmuşum; kaslarım tutulmuş. Kafam da kaslarıma uydu o da tutuk, işe nasıl gideceğime karar veremedim: 
Deniz otobüsüne gitmeyeyim bugün, lodos var, sallar şimdi. 
İyi de köprü de kalabalık, dolmuşa binersem saatler sürecek. 
Metrobüse gitsem, inince Taksim'e ulaşmak için bir aktarma daha gerekli.
Öfff! 
En iyisi vapura gideyim, gerçi o durumda da  minibüs caddesinde ağır aksak gidilecek.



Şimdi "mazeret var, yorgunum ben!" yazısına eklenmiş bu fotoğraf/resim de ne diyeceksiniz, diğ mi?

Sevgili arkadaşım S. ekmek yapmış, pazar kahvaltısında çoğu yenmiş. Hepsi bitmeden, fotoğrafını çekip  bana göndermiş. "Hocam, bak nasıl olmuş?" yazmış. Meğer, 2 haftadır ekmek almıyor, evde ekmek yapıyormuş. Dedim ki, "sen şimdi bundan bir de natürmort yaparsın".

İşte böyle, ekmek yapanlar çoğalıyor.
Siz de ekmeğinizi, yoğurdunuzu evde yapın, emeğinize değer.

12 yorum:

  1. size özenerek bende başlayacağım sanırım ekmeğimi her daim ewde yapmaya ekmekçim:))
    pazar günleri klasiğimdir,yaparım ekmeğimi kendim ama,bunu her güne yaymak çok hoş olurdu..
    arkadaşın ekmeğide hoşş görünüyor:)
    sevgilerimi bıraktım ekmekçi kız!
    kekik kokulusundan:)

    mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  2. yaklaşık 3 yıldır evimizin ekmeğini evde yapıyoruz...Hem de bu işi eşim üstlendi çok keyifli çooook...

    YanıtlaSil
  3. bazı şeyler yaşama sevincinin hamurundan sanki, özdeşleşiyor insan ruhuyla. ekmek gibi, kekik kokusu gibi, unun yumuşaklığı gibi.. ne bileyim, okumak kadar çekilen fotoğrafları incelemek de çok keyifli, ayrıntı arıyor, inceliyor insan. -sadece ben yapıyor değilim herhalde-

    sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ekmekcim yoğurdu sevgili Kocam yapıyor, bir de ekmek yapsa ne güzel olur dedim şimdi yazdıklarını okuyunca (ser de tembellik var ya)

    YanıtlaSil
  5. zencefilli çok yapıyoruz oğluşla beraber =)

    YanıtlaSil
  6. Kekikciğim,
    Madem haftada bir kez ekmek yapıyorsun, biraz fazla yapıp dilimleyip, buzlukta saklayabilirsin belki de ?
    :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Cumbada,
    Evet, erkekler ekmek yapmayı seviyorlar. Kek yap desen belki biraz nazlanırlar da, iş ekmeğe gelince hevesli oluyorlar.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Fatmacığım,
    Haklısın; kimini yazılar, kimini anlatılanlar, kimini fotoğraflar etkiliyor.
    Sevgiler benden de.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Annecik,
    Sen mi tembelsin?
    O kadar güzel el işlerini kim yapıyor, o zaman?
    :))

    YanıtlaSil
  10. Özlemciğim,
    Zencefilli ekmek mi?
    Hımm, iyi fikir!
    :))

    YanıtlaSil
  11. bende ekmeğimi yoğurdumu evde yapıyorum ama bu seferde çok lezzetli olmuş diye oturup yiyorum. o yüzden bir süre ara verdim.

    YanıtlaSil
  12. Hayatın Tatları,
    Haklısınız, böyle bir "yemeğe teşvik" durumu oluyor. Belki, arada sırada olsa da yapmayı sürdürmeli.
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!