Salı, Ağustos 14, 2012

oradan buradan

"ada"mıza gittik geldik, kendimize gelemedik henüz, istanbul ve eklentileri fena çarptı.
pazar sabahı araya giren yolculuklar nedeniyle uzun zamandır ayrı kaldığımız kardeşim ve yeğenlerimle bir aradaydık.
uzun pazar kahvaltısından sonra, kaçırdığım 1500 m. yarışını seyrettim, o an heyecanını yaşadım.
c. okey oynayalım diye tutturdu, kimi itirazlar oldu kağıt oynamaya karar verdik.
a.'nın meşhur oyunu "batak"tan oynadık bir süre, ilk kez oynuyorum ya öğrenirken "mecbur muyum şimdi bunu atmaya" diye diye deli çıkardım bizimkileri.
oyun bitti e. kazara "pasyans" açtı, amannn bir yapıştı elime otuz defa açtım da açtım.

sonra yağmur yağdı, pencerelerden kovalarla boşalır gibiydi.
o yağmur ve fırtınada bir arkadaşım denizdeymiş, kaybolmuşlar nerdeyse. bir uçak düşmüş, amatör pilot ve hocası ölmüş, başka amatör pilotlar geldi aklıma daha çok üzüldüm.
yağmurun etkileri bitmedi, dün öğrendim o yağmurdan sonra balkona çıkan s. düşmüş ve ayak bileği iki yerden kırılmış, bugün ameliyat oldu.
dün işe güce gömüldüm. her tatil öncesi yetiştirilecek işler ve her tatil sonrası  bitirilecek işler insanı istila ediyor. tatil havasından hoop çıkıyorsun.
dün akşam misafir vardı, kuzen ve kuzen çocukları yolculuk öncesi "allahaısmarladık"a geldiler. gelecek yaza kadar güle güle dedik biz de.
tatilde başladığım kitabı heyecanla okuyorum, uzun zamandır beni en çok saran kitap bu. bitireyim yazacağım, şimdi merak edin, ya da tahmin edin bakalım.