Pazartesi, Eylül 17, 2012

bir de çorba kâsesinde kaşık olsam*

rüzgâr esiyor
alıp bulutları getiriyor
istanbul'a yağmur yağıyor
yağmurlu havaya hayranım

blog yazıyorum
blog yazarken mercimek çorbası içiyorum
çorbaların hası mercimek çorbasıdır fikrimce

bir de çorba kâsesinde kaşık olsam 




* Orhan Veli'den esinlendim, tamamen.



eskiler alıyorum 
alıp yıldız yapıyorum 
musiki ruhun gıdasıdır 
musikiye bayılıyorum 

şiir yazıyorum 
şiir yazıp eskiler alıyorum 
eskiler verip musikiler alıyorum 

bir de rakı şişesinde balık olsam

10 yorum:

bilge ve annesi dedi ki...

13 eylül yazısını okuyayım derken çorbayı, kaşığı ve Orhan Veli'nin satırlarını gördüm,nasıl iyi geldi endişeli ruhuma.

Özlemaki dedi ki...

Orhan Veli'ye cevaben muhteşem duruyor satırlar!

GİRİTLİ KIZI dedi ki...

Orhan veli gündeme girince bayağı lezetti olmuş .....

beste dedi ki...

:))) mercimek çorbasi seni sair yapmis:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Sevdacığım,
Umarım, aradan geçen zamanda Bilge okula alışmış ve işler yoluna girmiştir.
:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Özlemakim,
Ne haddime cevap mevap...
Öyle esti, işte. :))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Giritli Kızı,
Belki de çorba lezzetliydi de Orhan Vel'yi çağrıştırması ondan. :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bestecim,
"Mercimek çorbasının hikmeti" diyebiliriz sanırım. :))

Özlemaki dedi ki...

ama hep böyle essin!!!

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Söylerim! :)))