Pazartesi, Mart 11, 2013

geçen hafta...

...tam da geriye doğru beşer beşer gitmiş ve anılara dalmışken, orada kalıverdim.
nerdeyse otuz senedir tanıdığım, birlikte çalıştığım değerli bir büyüğüm vefat etti.
yüzlerce, belki binlerce öğrenci yetiştirmiş, fakülteler kurmuş, yönetmiş bir hocaydı.
ben hukuk fakültesinde onun öğrencisi olmaya yetişememiştim, ama bürodaki çalışmalarda bilgisinden ve her zaman öğretmeyi seven yapısından aydınlanmıştım.

toprağa verildiği gün camii avlusunu dolduran sevenleri ve öğrencileri pozitif bilim adamlığıyla olduğu kadar,  gülen yüzüyle de hatırlayacaklar, eminim.

öldüğü gün, evinin bahçesindeki genç mimoza ağacı çiçeğe kesmişti, ışıl ışıldı...




4 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin verdiği emekler için sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. senin için önemini bilirim. çok üzüldüm. ışıklar içindedir eminim...

    YanıtlaSil
  3. Gugukcuğum,
    Sağol.
    Öğretenlerin emeklerinin karşılığı ödenecek gibi değil.

    YanıtlaSil
  4. Şulem,
    Sağol canım. Öyle olmalı.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!