Pazartesi, Ocak 13, 2014

sonunda, kitap okuma keyfi

yazmayalı, nerdeyse dört hafta olmuş. 
arada neler oldu?
önce, olaylar olaylar... ne olduğu, kimin ne yaptığı konusunda halen sürmekte olan kargaşa ve yine olaylar olaylar...
sonra on günden fazla eve çakılmama neden olan grip, üstüne belde miyalji. 
az kalsın, yeni yıla hasta yatağında girecektim. arkadaş toplantısına katılamadım ama, sakin geçen aile yemeğine gidebildim. 
o gün bu gün  üzerimde bir yavaşlık, bir durgunluk var, sanki.
geçen hafta başında, elekra, müzi ve şule ile bir öğlen buluşması yapabildik neyse ki!
bir de, doktor kontrolü sonrası sokağa çıkmışken deyip, sinemaya attım kendimi ve "senin hikayen"i seyrettim. hiç şüphesiz t. esen oynuyor diye! zaten aynı nedenle "vicdan" dizisine de tahammül ediyorum. fakat, senaristin hakkını yemeyeyim, tam olay akışından iyice umut kesmişken, nasıl olduysa bu hafta olaylar bir akmaya başladı. keriman ve yunus  bir güzel konuştu, bakıştı filan...
bu haftanın hastası kızım oldu, maalesef. haftasonu da o yattı. bahane edip, dün akşamüstü fırın ve markete gitmek dışında ben de kapı dışarı çıkmadım. 
hiç adetim değilken bir oyuna takıldım, majhong oynadım durdum. 
bir de uzun zaman aradandan sonra zevk alarak bir kitap okumaya başladım. bu sene nobel alan kanada'lı yazar alice munro'nun kitabı, Nefret, Arkadaşlık, Flört, Aşk, Evlilik.



at kestanesi, sonbahar'ın müjdecisi

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun Ekmekçim, umarım sen de güzel kızın da artık iyisinizdir. Senin Hikayen'i ben de seyrettim ama eh işte. Ben de seninle aynı sebepten, Timuçin Esen'i çok sempatik bulurum, hemşeri kıyağı da olabilir Niğdeli kendisi zira :) Annesi de kuzenimin yakın arkadaşı ama Vicdan'ı izleyebileceğimi sanmıyorum onun hatırına bile :) İzlediğim bir Eski Hikaye vardı senaristi sayesinde, o da bitiyor yakında. :u yıl dizilere takılmadım anlayacağın.
    Öpüyor ve bir kez daha geçmiş olsun diyorum...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım grip hepimizin başının belası oldu bu sene, kitabı merak ediyorum bitirince ip ucu verirsin değil mi:))

    YanıtlaSil
  3. Leylakcığım,
    Teşekkürler, geçti artık. :)
    Bu arada, bu sene dizlerin başlamasıyla yayından kalkması bir oluyor. Sizin diziden sonra benimki de kaldırılıyormuş. Oysa, tam da kendine gelir gibi olmuştu.

    YanıtlaSil
  4. Sevdacığım,
    Sağol, evet sıradan gripal durumlar yaşar olduk.
    Kitap çok hoşuma gitti. Bir süredir öykü okumamıştım, hem o nedenle, hem de iyi öyküler oldukları için güzel bir okuma zevki aldım.
    Öneririm. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!