Pazartesi, Temmuz 14, 2014

HER ŞEYİN BAŞI SAĞLIK...





Bugünlerde çevremde yakınımda üst üste genç insanların hastalığı bizi üzdü.
Önce yakın arkadaşımın oğlu hastanede bir kaç gün geçirdi, sonra bürodaki genç arkadaşların kısa süreli rahatsızlıkları oldu, en son yeğenim hastanede...
Er geç sıkıntılarının nedeni anlaşılıyor, elbet. Ancak, o süreç anne bana ve yakınlar için üzücü, yorucu oluyor.
Şimdi, bu bir virüs rahatsızlığı ve vücut direnci galip geldi, iyileşme başladı haberini bekliyoruz.

Bu arada, annemin 80. doğum günü biraz arada kaynadı, tantanayla kutlanamadı gibi oldu.
Yine de, bir gün İstanbul'da ve sağlam olan iki torunla, ertesi gün küçük kardeş ve eşiyle havadar yerlerde yenen yemeklerle bir çeşit kutlama yapıldı sayılır.
Dün, deniz kenarında oturup, güzel bir gün batımı seyrettik kendisiyle.
Ben annemi küçük dayım ve yengemle fotoğraflarken, onlar da benim fotoğrafımı çekmişler. Ava giden avlanır, olmuş!




10 yorum:

  1. geçmişler olsun, anneye nice güzel yaşlar, kendine dikkat et diyerek sevgiler yolluyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Anneciğinin güzel ellerini benim yerime de öp

    YanıtlaSil
  3. Sevdacığım,
    Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Gugukcuğum,
    Öpeceğim, başüstüne. :)

    YanıtlaSil
  5. Reyhane,
    Amin, en çok istediğimiz sağlık. :)

    YanıtlaSil
  6. anneanneye sağlıklı nice yaşlar.ve bu arada ne kadar annene benziyorsun ekmekçim. aynı gülen gözler onda da var :)

    YanıtlaSil
  7. Aslında kendi annaneme daha çok benzerdim, ancak seneler geçtikçe anneme de benzemeye başladım.
    Ve teşekkürler, darısı sizin annanenin başına. :)

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun hastalanan herkese. anneanne de güzel yaşasın, iyi yaşasın sevgili çavdar teyzem. bu arada pink martini konseri de bayağı bi eğlenceli geçmiş :)

    YanıtlaSil
  9. Hafif Abiciğim,
    Teşekkürler güzel dilekler için. :)
    Konser eğlenceliydi, çevre eğlenceliydi, hasılı güzeldi. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!