Cuma, Temmuz 11, 2014

YAKINDAN BAKINCA

Birhan Keskin dün yazmış:

"O benim gözlerime niye öyle, neden öyle, hangi öyle bakmıştı ki, ben sağ elimle kalbimi yoklamıştım."



Pazar günüydü, Moda'da çay bahçesinde oturuyorduk. 
İnsanın kendisini gevşemiş hissettiği zamanlardaki halleri, boş boş çevreye bakınmak, olmasa da olur işler yapmak, çayı içip bardağının fotoğrafını çekmek...
Ben ona çekil kenara, kareye girme deyip rahatını kaçırınca, oğlum müstehzi, yine fotoğraf mı çekiyorsun, ne yapacaksın boş bardağı, vs. vs....



Al işte! Buyur sana boş bardaktan sanat! 
Arkadaşım takdir etti, oğlum eğlense de...
"aa, açı yapmışsın, pek güzel, 
...birbirini kesen iki ışının kesiştiği yerde oluşan şu şey "

4 yorum:

  1. Ben de takdir ettim Ekmekcim, sen boşver bebeleri, benimki de aynı cins :)

    YanıtlaSil
  2. bu ara benim de durup durup bir birhan keskin bir de haydar ergülen okuyasım geliyor :)

    abiye bakma sen, fotoğraf gayet güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Leylakcığım,
    Ehh, onlar da kendilerine göre haklılar. :))

    YanıtlaSil
  4. Şulem,
    O vakit diyorum ki, oku ve okut! ;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!