Salı, Mart 10, 2015

Öyle mi, acaba?

Not etmişim, bir yerde okumuş ve hoşlanmış olmalıyım. 
Neymiş bu? 
Okurken ne kadarını gerçekten yapıyorum dedim kendime.
Bir bakalım şimdi...




Güne gülümseyerek başla, 
Genelde suratımda bir mutluluk fiyongu olmuyorsa da yeni güne başlamaktan memnun oluyorum.

Günde 30 dakika yürü,
Çoğu gün en az 20 dakika yürüyorum, geçen sene 60 dakikayı daha sık aşardım.

Günde bir defa, tenhada 10 dakika kendi başına kal,
Evet, sabah erken saatte kendi başıma iç sesimi dinleyerebiliyorum. 

Hergün iyi müzik dinle,
Kesinlikle her vesileyle dinliyorum.

Hergün başını kaldırıp gökyüzüne bak, evrenin büyüklüğünü hatırla,
Etrafımdaki insanlar arasında gökyüzünü en çok tarassut eyleyen benim, bayılırım gökyüzüne bakmaya.

Yapay besinlerden uzak dur, ağaçların meyvelerinden beslen,
Evde tamamen uzak duruyorum, dışarda yediğimde eh olduğu kadar.

Hergün en az üç kişiyi güldürmeye çalış,
Üç kişi mi? Saymıyorum, ancak gülmeyi ve güldürmeyi severim.

Bir dostunu kucaklamak fırsatını kaçırma,
Öyle yapıyorumdur umarım, dostlarımla birlikte olmayı severim.

Hergün mutlaka doğaya ilişkin birşey öğren,
Öğrenmem mi? Bayılırım hem de!

Hayat, nefret etmekle geçirilmeyecek kadar kısadır,
Kesinlikle öyle!

Kendini o kadar ciddiye alma, başkalarını da...
Kastırma ve kasılma diyor hı? Bence de!

Durum ister iyi, ister kötü olsun. Mutlaka değişecektir!
İyi durumlar değişmese keşke...

Geçmişinle barış, şimdin mahvolmasın,
Seviyorum bu beni, yok yok geçmişe de küs değilim.

Hayatını başkalarınınkiyle kıyaslama, sen biriciksin, hiç kimsenin koşulu diğeriyle birebir aynı değildir,
Değildir tabiatıyla ve hayatımı seviyorum.

Mutluluğundan sadece sen sorumlusun,
Sarı saçlarından da sen sorumlusun! 

Yararlı, eğlenceli ve güzel olmayan şeylerden uzak dur,
Uzak duruyorum veya çalışıyorum en azından.

Eğlenceli yolculuklar yap,
Ennn sevdiğim bu işte!

Aramakla zaman yitirme, ihtiyacımız olan şeyler genellikle yakınımızdadır,
Hımm! Öyleyse biraz gözlerimi açmalıyım.

Hergün, bugün yapabildiklerime şükrediyorum diyerek uyu,
Çok şükür!

6 yorum:

  1. e güzelmiş bu liste :)

    YanıtlaSil
  2. En çok ah dedirten eğlenceli yolculuklar yap bölümü :)

    YanıtlaSil
  3. Bence de güzel Şulem, senin skor da hiç fena değildir bence. ;)

    YanıtlaSil
  4. Ebrucuğum,
    Yolculuk diye bölümü bile var blogumun, ne diyorsun!
    Dilerim, senin de eğlenceli yolculukların olsun. :)

    YanıtlaSil
  5. Senin iyi düşüncelerin hemen bulaşıyor bana da, birden enerjik oluyorum.

    YanıtlaSil
  6. Serpilciğim,
    Ohh, en güzel bulaşıcılık bu ! :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!