Çarşamba, Nisan 08, 2015

MASAL DİNLEMEK Mİ MASAL OKUMAK MI ?

Son günlerde kitap okuyamaz olmuştum. 
Bazen böyle oluyor, kafama birşeyler takılıyor ya da içim içime sığmıyor. Sakince oturup bir kitaba başlayamıyorum, başladığıma devam edemiyorum, okuduğumu anlamıyorum...
O vakit, elimdeki kitabı onu ve beni daha fazla yormadan bırakıyorum, bir kitapçıya gidiyorum, aval aval dolanıp raflara bakıyorum. Birden bir kitap bana göz kırpıyor gibi oluyor. İşte o göz kırpan kitabı almak, karışmış kafamı aydınlığa kavuşturacak bir ışık veriyor

Bu yaptığımı daha önce bir kaç kez denemiştim, çok başarılı sonuçlar almış, unutamadığım kitaplar okumuştum.
Bu defa, bu usulle karşıma çıkan kitap bir masal kitabı oldu.
Dün akşam ilk masalı okudum, yazarın kitabın önsözünde anlattığı ritüelleri yerine getirdim. Ve çok mutlu oldum, üstümdeki ağırlık azalmaya başladı.

Kiatpta 54 tane masal var, önümüzdeki günler masal okuma günlerim;  her gün bir masal* okuyacağım.



*Neden hergün 1 masal derseniz, kitabın önsözüne bir gözatın ve yazar Judith Malika Liberman'la yapılmış röportajı okuyun derim.

Önsöz için tık!

Röportaj için tık!


4 yorum:

  1. bazen bana da olur öyle kitap okuyamama halleri. böyle durumlarda eskiden okuduğum ve çok sevdiğim kitapları karıştırırım. iyi gelir :)

    YanıtlaSil
  2. Şulem,
    Bazen eski kitapları karıştırmayı bile beceremediğim zamanlar oluyor ya, işte bu kendisini gösteriveren kitaplar o zaman geliyor. ;)

    YanıtlaSil
  3. gecen gelisinde sevgili aysil hediye etti bu kitabi bana da. gercekten de en okuyamaz ruh hallerine bile deva. hatta yazarin "one at a time' uyarisini bile kulakarkasi yapip hizimi alamadim okurken:)

    YanıtlaSil
  4. Refciğim,
    Ben de aynı oyunbozanlığı yapmaya fena halde niyetliydim ya, neyse ki şimdilerde elimde başka bir kitap daha var ve zaman oldukça onu da okuyorum. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!