Salı, Mayıs 12, 2015

SOL ELLE YAZI YAZMAK


Bir süredir Judith Malika Liberman'ın Masal Terapi kitabını okuyorum; önsözde önerildiği gibi, her gün bir masal okuyarak.
Sabah uyandıktan sonra, güne başlama telaşından önce ya da gece geç vakit uyumadan önce.
Başlangıçta amacım, masallarla bağlantılı yazma ve düşünme eylemlerini de tek tek gerçekleştirmekti. 
Bir kaç gün sonra, bu işe ayırmam gereken zaman nedeniyle zorlanınca, alıştırmaları sonra yaparım diyerek okumaları sürdürdüm.
Dün için şansıma düşen masalın alıştırması için bazı cümleleri sol elimle yazmam gerekiyordu. 
O an, "nasıl yani, yazamam ki" düşüncesi aklımdan geçti.
Bugüne dek hiç ama hiç sol elimle yazmadım. 
Alıştırmann tümünü şimdi yazamayacağıma göre, hiç değilse denemek için bir cümle yazayım, dedim.
Ve denedim, oldu!
Şimdi ilk fırsatta önerilen alıştırmayı sol elle yazarak yapacağım.




Sarhoş oldum da
Seni hatırladım yine;
Sol elim,
Acemi elim,
Zavallı elim!

Orhan Veli'nin anısına saygıyla, yazı nedeniyle aklıma düşen "Sol elim" şiiri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!