Cuma, Haziran 19, 2015

ÇİÇEKLERİM


Sabah erken uyanıyorum. 
Okul zamanı kadar erken değil, evden çıkmak işe gitmek için erken.
Geçen sene, önceki sene erken uyanınca yürüyüş yapıyordum. 
Bu sene çiçeklerimi seyrediyorum, suluyorum, kuru yaprakları ayıklıyorum. 
Ne kadarda büyüdüler diye hayret ediyorum, salatalık kabuğu koymak işe yaradı diye seviniyorum, güldeki külleme hastalığı geçmedi diye üzülüyorum, kuru yaprakları ayıklıyorum, eski makasla alelusul budama yapıyorum.
Öyle işte.



Geçen ay apartmanın dış cephesi ve balkonlar boyandı, sıvandı. 
Balkon ve pencere içindeki saksılardaki çiçekler çok güzel açmışlardı, boyadan etkileneceklerini düşündüm.
Kimini içeriye aldım, kimini sokak kapısının önüne koridora sıraladım.
Olan oldu ve az güneş görmek iyi gelmedi gariplere, çiçeklerini döktüler, yaprakları kavruldu, sarardılar.
Ancak şimdi şimdi yeniden canlanmaya başladılar.
Beyaz sardunyanın çiçeği ilklerden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!