Salı, Haziran 02, 2015

kuzeydoğu'dan esen rüzgârın adı "poyraz"dır...

...poyraz, lodosla birlikte istanbul'un en bilinen rüzgârlarındandır.
kışın esince dondurur yazın esince  ferahlatır, bugün esen poyraza hazırlıksız yakalandım ve üşüyorum.

üzerinde yaşadığımız yerkürenin içinde bulunduğu fanus ne garip.
aynı atmosferin içinde hindistan'da aşırı yüksek dereceli sıcaklardan insanlar ölüp duruyor, biz nerede bu yaz, yazı geçtim bahar ne zamandı diye sızlanıyoruz.

arkadaşım söyledi, demet akalın yeni yaz şarkısını yapınca gelecekmiş "yaz"!



fotoğraf bugünün değil, mart günlerinden birisinden

2 yorum:

  1. dün akşam üzeri burada esen bir rüzgar vardı(adını bilmiyorum ama ters bir şeydi) aman allahım şeklinde, saç baş havalandırdığı gibi bizi de katıp önüne götürecek sandım. Gözlerime dolan tozu saymıyorum bile. Yaz gelsin ama nolur artık:((((

    YanıtlaSil
  2. Sizin o rüzgâr sonradan sıkı yağmur getirdi anladığım.
    Bugün de bize yağmur düşecek, sanırım.
    Bir kaç senedir ilginç yaz başlangıçları yaşıyoruz.
    Küresel bişey işte ...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!