Salı, Eylül 22, 2015

bienal'de galata rum okulu'ndan

leylak dalı fotoğraf istedi, gezdiklerini biraz da göster dedi.
önce biraz "fotoğraflar az ve iyi değil" itirazı öne sürdüm.
sonra şöyle bir karıştırdım elimdekileri ve iki fotoğraf buldum.



okulun giriş katındaki -eski tören salonu muhtemelen, son dönemde kafe imiş- arkeolojik yelkenli buluntusu böyle kocaman bir yer kaplıyor. 
etrafında çepeçevre -fotoğrafın sağ önünde pencere önünde görülen- tahta ayaklarda buluntular sergileniyor.



okulun çatı katındaki ziller bunlar.
müzisyen olsam, bu kadar zilin birarada oluşundan ayrıca etkilenir ve belki de çalmak isterdim. zaten, kenarda duran bagetlerle istediğiniz müziği yapıyorsunuz.


4 yorum:

  1. Sağol Ekmekçi bacım, kırmadın beni :) Valla o zilleri benim de çalasım geldi. Ben bir daha bienal zamanı geleyim İstambol'a :)

    YanıtlaSil
  2. Leylakcığım,
    Bir dahaki bienal iki sene sonra yahu! Sen şimdiki devam ederken gel bence. Bu sene mekanlar çok ilginç ve güzel, kaçırma bunu. Gezeriz birlikte, hadi. :)

    YanıtlaSil
  3. Ah anacım biliyorum ama bu yıl İstanbul işi kaput maalesef. İstanbul hakkımı Bursa ile becayiş ettim :) Bayram içi de Antalya'ya dönüyorum, seyahat mevsimi kapandı benim için ama belki sen şöyle Kasım başı beni ziyaret etmek istersin, ha ne dersin? Bienal yoksa da başka şeyler buluruz :)

    YanıtlaSil
  4. Leylakcığım,
    Teşekkür ederim nazik davetin için. Bu Kasım biraz zor ancak, bir gün mutlaka seni Antalya'da ziyaret etmeyi başaracağım.
    İyi bir kış diliyorum evinde. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!