Pazartesi, Kasım 09, 2015

kızkulesi

kaç gündür aklımda kızkulesi.
şöyle güzel bir fotoğrafını çeksem.
önce birşeyler yapmam gerekli.
mesela, vapurda motorda topkapı sarayı tarafında oturmaktan vazgeçmeliyim.
mesela, güzel bi ışık olmalı, uzaklık uygun olmalı.
oysa bu gerekliliklerin hepsi boş, dikkatini ona vermek yeterli.
bu sabah anladım.
motor kadıköy'den yola çıktı, kısa süre sonra sancakta kızkulesi göründü.
aman bak ben dışarı çıkana dek geçip gideceğiz diye telaş ediyordum ki, motor yavaşladı.
meğer büyük bir tanker boğaz'a giriyormuş, bizim motor onun için yol kesmiş.
pek güzel oldu, tanker geçene dek kızkulesi civarında ağır yol oyalandık, ben de bir kaç fotoğraf çektim.
ohh!



dört bi taraf olamadıysa da iki buçuk cepheden kızkulesi 
böyle duruyordu bu sabah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!