Perşembe, Aralık 17, 2015

ben, eskiden...

... blogumda yeni yıl dilekleri yazardım,
yeni yılda hangi burç için neler öngörülmüş diye merak ederdim,
sonra oturur eski yılın muhasebesini yapardım,
yeni yılı farklı bir yerde karşılamak için planlar kurardım.
bu sene bi tadımız tuzumuz azaldı, kişisel olanın önemi kalmadı sanki,
ne dilek yazmak, ne muhasebe yapmak...
gelecekle ilgili en önemli plan kızımın mezuniyeti ve gireceği sınav,
oğlumun mezuniyeti ve sonra yapacakları,
evet bir de benim emekli olma arzum ve bunun gerçekleşme koşulları...

eh, böyle ardarda yazınca o kadar da umutsuz olmaya gerek yokmuş diye düşündüm.
illa ki gelecek gelecek, güzel günler olacak.



şimdi bir gün batımında 
demirde bekleyen geminin zamanı gibi sanki,
sabah olacak,
demir alma zamanı gelecek,
varılacak limana doğru enginlere vira demir,
yol alacak gemi. 

2 yorum:

  1. Bütün arzuların sırayla gerçekleşsin inşallah canım benim.

    YanıtlaSil
  2. Serpilciğim,
    İnşallah diyeyim önce ve sonra teşekkür edeyim.
    Senin de... :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!