Salı, Aralık 29, 2015

KAR GELDİ!

Yılın son gününe iki var.

Bugün çevremde sıkı bir kutlama mesajı trafiği vardı.
Belki de bitsin gitsin 2015 bir an önce hem öylece sıkıntılar da gider, arzusuyla...
O iş öyle değil ya, neyse.
Yaşanacak olan yılın bitmesine başlamasına bakmıyor ki!

Hafta başından beri kar gelecekmiş hem de yılbaşında haberleri heyecan yarattı. 
Bu defa Godot'yu kardan adam olmuş şekilde bekliyoruz.
Haydi gel bakalım!

Yeni yılı bir arkadaşımızın evinde karşılamayı planladık. 
Bu sabah "kar" haberleri üzerine B planı yapalım dedim, bir arkadaşımız şehrin her yarına dağılmış particikler mi yapacağız yoksa, dedi.
Eh, kar yolları keserse öyle olacak zahir!

Genelde "bitse de gitse" ruhunun egemen olduğu bir yıl oldu bu biten.
Benim biten yıl anılarım arasında Endülüs ve Doğu Anadolu gezilerim ayrı bir yerde saklı.
Bir de tatlı deniz yolculuğu var.
Pek çok tatlı anının yanı sıra, bazı hüzünlü anılar, düşünceler de  kişisel magazinimde ya da şahsi tarihimdeki yerlerini aldılar.

Dediğim gibi, yıl ne yapsın?
Dert de derman da biz insanların elinden...



Aralık 2015 dolunayından bir an...
Gün puslu mu güneşli mi olduğu anlaşılamayan bir akşamüstünde batmış, ay doğmuş.
Martılar gece yatısına giderken dolunaya selam vermekte.

2 yorum:

  1. Güzel kadın, mutlu yıllar diliyorum, sevgiyle, sağlıkla:)) öpüyoruz kocaman...

    YanıtlaSil
  2. Sevdacığım,
    Ben de Bilge ve annesini öpüyorum, mutlu bir yıl diliyorum.
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!