Salı, Aralık 06, 2016

KASIM'I ATLADIK SANKİ

 Atlamadık tabii ki, ama öyleymiş gibi oldu. Hemen nerdeyse hergün "bugün artık oturup yazacağım" diyerek geçti.
Yazamadım...

Yazamayınca hiç olmadı fotoğraf ekleyeyim, diyorum.
Böyle İznik çinili, şömineli bir kış fotoğrafı iç ısıtsın diye, mesela.




Bunca senedir ilk kez yolumun düştüğü Mihrabat korusu, Beykoz'a yakın.
Ulu servilerle, topçamlarla dolu. Boğaza tepeden bakan sarp bir yamaçta.
Sıcak yaz günlerinde mutlaka gidilmeli, keyfi çıkarılmalı.




3 yorum:

  1. Ah Mihrabat Korusu dedin içim gitti. Bir yaz günü kahvaltıya gitmiştik arkadaşlarla, hala aklımda güzelliği.
    Bu arada özlettin ya :)

    YanıtlaSil
  2. Leylakcığım,

    Bir daha sefere İstanbul'a gelişinde gidelim Mihrabat'a tadı damağımda kaldı ve eminim tam yaz günü bulunulacak yer orası.
    Uzaktan verdiğim kayıp görüntüsü yakından da aynı, inan. Günler nasıl geçiyor anlamıyorum, bugün yarın derken koca bir yılın sonuna geldik neredeyse. Umudum yeni yılda. ;)

    YanıtlaSil
  3. O zaman vatsap kullanıyorsan bana bir adres yolla da bari yeni yıl kartlaşması yapalım :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!